Naljalugu?

Eel-lugu!

Saabun reede õhtul hilja töölt koju ja leian välisukse vahelt pakiteatise, kuhu on kribatud peale minu nimi ja sõnum: palun helistage sel ja sel numbril.


Proovisin kohe samal õhtul, ent normaalsetel tööinimestel lõpeb tööpäev kell 5, nii et minu kõne läks ei kuhugi. Ok, eks proovime esimesel tööpäeval uuesti!

Lugu.

Eile hommikul siis sean oma kaardi kenasti kohvitassi kõrvale ja asun positiivselt kõnet tegema! Loomulikult läheb kõik automatiseeritud kõnekeskusesse, kus robot loeb neiu häälega, et valikuid on mitu ning kõige esimene valik oli muidugi, et minge meie kodulehele ja organiseerige omale paki kojuvedu interneti teel.

Üritades olla popp ja noortepärane ning ajaga kaasas käia, otsustasin, et loomulikult, ei mingit sekeldust ning suundusin interneti taevastesse avarustesse.

Kõik kena, ilusasti hakkan oma nimega pihta, siis täidan ära lahtri, kuhu peaks panema nn. calling cardi numbri. No tipin siis ilusasti CCA0002626209. Arvuti teatab, et loll olen, sellist numbrit ei eksisteeri. No mis sitasti, see uuesti! Tipin sisse sama numbri! Arvuti ütleb, et calling cardi number peab hakkama CCL.... Vahet prille, vaatan oma kaardikest, no löö või maha, on ju CCA??????

Ok, proovime siis uuesti. Saadame emaili? Jeppppp. Lühike ja lööv, täpselt kõik öeldud mis vaja, ei mingit leelotamist.

Täna hommikuks vastus pole.

Ok, uuriks ikka siis seda helistamise asja.

Teie ooteaeg on 15 minutit! - selgitab neiuhäälega robot.

No on mis on, ootame!

Lõpuks saan päris neiu liinile!

Palun öelge oma calling cardi number!

CCA0002626209

Meie süsteem kahjuks sellist numbrit ei tunnista!

Mis on teie LABEL number?

Kahjuks pole mulle kaardi peale seda kirjutatud!

Mis teile sinna siis kirjutatud on? - sarkastiline hääl

Minu nimi, kuupäev ja et palun helistage sel ja sel numbril

No tundub, et meie kuller on unustatud LABELi numbri kirjutamast....

No nii, aga mis siis saab?

No te peate selle numbri ise välja ajama!

Oot, et mida?

Jah, kuna kuller numbrit ei kirjutanud, siis me seda jälgida ei saa

Oot oot tütarlaps, ...... esiteks te väljastate mingeid suvalisi pabereid suvaliste numbritega, mis teie süsteemiga ei sobitu. Siis selgub, et teie kuller ei tee oma tööd korralikult. Emailile keegi ei vasta. Ja kuna mul on ainus võimalus teiega ühendust saada telefoni teel numbril,  mis mulle on kaardile kirjutatud, siis millised on minu võimalused leida üles see kuller???????

Vat mina ei tea. Kust see pakk tuli?

Vat mina ka ei tea, kust see pakk tuli. Teie peaksite teadma, sest teie kuller korjas selle kuskilt üles! Või?

Ma pean rääkima meie depooga, äkki nemad teavad.

Ok, see oleks ju tore algus.

Kas autojuht teile SMS-i ei saatnud?

Ei, mulle pole tulnud ühtegi SMS kellegilt teiselt kui pereliikmed või lähedased sõbrad juba väga pikka aega

Mis teil selle kaardi number oligi?

CCA0002626209

See ei sobi meie süsteemiga. Päris neiu kordab robotina.


No nii, aga mis mina siis teha saan????

Te peate oma LABELi numbri välja ajama!

No kas te ei leia, et see pole tõesti minu rida ajada välja kuller ja mis iganes teie soovitate, äkki on see ikkagi teie siseasi ja mina olen kistud keset seda jama täiesti vastu tahtmist?????? TEIE kuller jätab ju maha mingeid teatisi, mis ei klapi TEIE süsteemiga, nii et äkki väike kvaliteediaudit kuluks teile ära et oma töö sisekorraldust paremini läbi viia ja teadmata kadunuks tunnistatud kullereid leida?????????????


Ilma LABELITA ma teid aidata ei saa!


No aga äkki enne, kui ma kohaliku meedia poole pöördun ja kisa teen, äkki küsite MU NIME JA AADRESSI JA TELEFONI NUMBRI et jälge ajada, kus pakk on ja mis on LABELI number ja üleüldse?????? Ma hoiatan teid, et mul on terav sulg ja lühike kannatus!!!!

Hea küll, ma vabandan, aga see vist ei ole jah teie süü, et kuller kaarti korralikult ei täitnud!

No nii, lõpuks me jõuame kuhugi ja lubage mulle end tutvustada: Mina olen ..................... ja mu aaddress on .............. ja telefoni number on .......................  Palun kirjutage see kõik kenasti üles!

Jah, kõik on kirjas ja ma pöördun nüüd meie depoo poole, et leida Teie pakk üles ning teavitada saadetise kohast ning kohaletoimetamise ajast.





Nali või mis?




Oodates seda  kõnet

PS! Ma sain ühel teisel päeval ka mingi naljakõne - helistas mingi x kindlustusfirma, pakkus mulle soodsat elukindlustust, mina vastu - et mul kõik olemas, suured tänud. No aga äkki me võrdleme teie paketti ja leiame parema hinna? Oodake, me ühendame teid kindlustusfirmaga. Kindlustusfirma poiss vastab liinil - kuidas ma teid aidata saan, ma kuulsin et te tegite järelepärimise elukindlustuse saamiseks? Ei noormees, TEIE tegite! ..............  Antonio pidi naerust püksi pissima, kui kuulas seda farssi pealt! Mina ka naersin nii et pisarad silmist väljas!












Kommentaarid