Vanadusest nõder

Ma olen alati väitnud, et olin oma parimas eas 15 aastaselt ning alates sellest ajast on kõik olnud täiskäigul allamäge: kõik head omadused hõrenevadja kõik, mis halb, ainult süveneb....

Ma arvan, et Antonio oleks hommikul munapudru kurku tõmmanud, kui ma näiteks käekotti või pari kingi nõudnuks sünnipäevaks...

Seega polnud selles midagi üllatusväärset, et oma sünnipäeva tahtsin veeta vanas kaitseväe rajatises, mis armee poolt ammu maha jäetud, ent avalikkusele avatud vaatamiseks. Ja mitte ainult, mulle meeldib kogu selle poolsaare tipp, kus see endine kindlus asub, seega jäi mul üle ainult oma kaasat veenda, et see pole väga pikk jalgsimatk - eheheheeeeeeee!

Päeva lõpuks selgus, et tegelikult oli sinna poolsaare tippu oma 5 km sinka vonka mööda tagaradasid ja umbes 4 km tagasi mööda asfalti.... ja kuna me ei võtnud rahakotti kaasa, siis Antonio pidi mööduvat bussi, mis laisku turiste raha eest parklast kindlusesse ja tagasi toimetas, ainult silmadega saatma ja teesklema ajaloo huvides, nagu oleks ta entusiastlik tervisekõndija :D

Igal juhul ellu me jäime (tänu ilusale ilmale - 21 kraadi sooja ja pilvealune!), me saime enda arvel päris krõbedat nalja teha ning naerda kõhu valusaks ja päeva lõpuks ootas meid kodus ees kaetud laud, pavlova tordi ja proseccoga.


Minust palju tolku polnud, sest istusin tunde telefoni otsas, sest mitte kõigil veel pole Facebuuki ja mitte kõik ei ela virtuaalses maailmas. Ent kogupere tantsuõhtul olin ma küll (teisena) tantsupõrandal (perepea jõudis must ette!) ja nii me seal kolmekesi rokkisime, rokist reivini, ehk siis Def Leppardist Darudeni!


Kerge hommikueine

Loll puudekummardaja, kes ei oska rajal püsida



Mammud. Kuna ma olen eestimaine korilane, siis polnud kindel millega tegu on ning jätsin sedakorda mammud põlle sisse korjamast

Õpime selfit tegema! Võidab see, kel on pikemad käed!



Rukola salat marineeritud bocconci juustu ja päikesekuivatatud tomatitega. Austraaliapärane kartulisalat. Praekartulid. Mahe veise sisefilee, grillitud ühes tükis. Bearnise kaste.

Meie perepea meistritöö
Ja egas nüüd midagi, kui järgmise aasta juubelini vastu pidada!

Nii tore on olla 19!

Kommentaarid