KUUEKAS

Kuus aastat Austraaliat ning....


tasapisi hakkan ma harjuma lumeta jõuludega. Kui näen palmi alla sätitud papist jõuluvana papist rege papist põhjapõtradega, siis kulmukaar enam kõrgele ei kerki....

Jõululaupäev ei ole siin miski päev, vaid viimane aeg otsi koomale tõmmata ja paaniliselt shopata, sest jõulupäeval, on hetk, kus lind ka ei lenda, sest kõikseemees istub perekonniti laua taga ja närib end hammastega hauda peale seda kui pakikuhjad on avatud ning võitja selgunud (meenutagem, võidab see, kel kuuse all rohkem kinke!).

Meie majas on mulle keelatud kinkide tegemine, seega mul pole ees unetut ööd, närides teki all küüsi, vaevas, et mis näärivana mulle toob... Meie lapsele oleme aegamööda juba kõik kingitused üle andnud, viimane oli täna õhtul komplekt uusi topelt ruloosid - naera või ribadeks!


Kuus aastat Austraaliat ning...



 - Mina olen ikka mina -  hobusenägu on endiselt hobusenägu

- Üllatuseks Pilleriinile ja Epule, olen ma viimase kuue aastaga õppinud feat. harjunud sööma rohelist salatit, millest ma Eestis olles alati kangekaelselt keeldusin.,,,

- Kartuli söömisest olen ka loobunud, peaaegu, kui mitte arvestada kartulisalatit, mis meie majas on osutunud menuroaks ning meie laps oleks seitsmendas taevas, kui iga päev sama söök vaagnatel ette kantakse....

- Minu abikaasa piiratud laulurepertuaar, mida esitatakse dushi all, on mul pähe kulunud ja mis kõige hullem, olen hakanud just neidsamu laule ise ka dushi all laulma.....

- Minu lemmikjõuluroaks on kilode kaupa kirsse sisse vohmida! Kui Eestis olid mandariinid popid, siis siinmail saab just jõuluks kohalik kirsisaak valmis ning meil on oma lemmik mahe-kirsiaed, kuhu rada ei rohtu!

- Kunagi veel viis - kuus aastat tagasi veetsin ma iga võimaliku momendi päikese käes. Nüüdseks väldin päikest nii kuidas suudan! Selle aastane jõul on viimase 17 aasta kuumim, hetkel huugab õues 35 pluss pügalat ja löö või maha, ent uksest nina välja pistma ei kipu! Lisaks sellele olen kogunud tuppa kogu meie loomade kollektsiooni, eraldanud huskid kassist ja nii me istume koonud kõigil ühes suunas - sinnapoole kust jahedamat õhku puhub!

- Endiselt pole ma end kokku võtnud, et minna kohalikku jalgpalli või rugbit vaatama (mille kummagi reegleid ma loomulikult ei tea!). No isegi korvpalli mitte, kuigi meie laps on tubli korvpallur ja veelgi tublim jalgpallur....

- Endiselt pole ma end ka  kokku võtnud, et teha üks hasartmängu tiir kasiinos või kohalikus pubis... Hasartmängud on siinmail vägagi populaarsed, ent peale seda kui kunagi Las Vegases võitsin 5 sendi masinaga 80 dollarit, siis peale sellist kaelasadanud suurvõitu ei olegi mul enam tunnet, et mängupõrgusse asja oleks!

- Endiselt ei tunnegi ma, et ma Eestist ära oleksin: ladusin taas eile oma ostukorvi täis Karumsi kohukesi, musta leiba, keefirit, kilusid, pasteeti, hapukurki ja hapukapsast.Ent sama järjekindlusega keeldun ma söömast siinset valget leiba ning väldin kohalikke kiirsöögi kohti!

- Kuus aastat Melbournes on minust teinud kohvisõltlase sellisel kujul, nagu ainult Melbournes on võimalik. Tagasiteel Eesist Melbourne, unistasin ma oma Austraalia kodust ja Melbourne kohvist  - White Flat, Double Shot, No Sugar, thanks!

- Kuus aastat ja endiselt olen ma alles alguses avastamaks Austraaliat! Melbourne ise on lõppematu allikas ning kui tundub, et sa oled seda kõike näinud, siis näiteks avastad mõne peidetud tagaranna või jooksed sarvipidi kokku mõnusa kohvikuga kõige ootamatus kohas....

-

-

-


Kuus aastat, ent tundub kui kuuskümmend!










Kommentaarid