Poolel teel hobuseid vahetada ei saa

Sel kevadhooajal võtsin ma vabaduse enam köögiviljaaiandusega mitte tegeleda. .. ent lubadused on murdmiseks!

Üks meie kandis elav soomlanna otsustas Euroopasse tagasi pöörduda ja mingeid imelisi kanaleid pidi jõudis tema appihüüe minuni: kas on keegi, kes tema tomati, maasika, chilli ja paprika taimed päästaks???

No ei saa ju jätta taimi ega loomi hüljatuna tänavale surema, egas?

Lisaks sellele, et meie kass on tänavalt leitud, meie Mishka oli endiste omanike poolt hüljatud ning isegi Karina ja Anthony olid omal moel kellegi poolt maha jäetud ja nii ka ma ise... tassisin novembri lõpus koju järjekordse seljatäie second handi...

.........

Ja võitlus valgete kärbestega algas!!!

Panen käe südamele ja tunnistan, et 99 korral sajast olen endale lubanud, et käigu kuradile need taimed! Olles läbi proovinud kõik teadaolevad kemikaalid ja peletavad taimed, olen kaotajaks ikka mina! Maasikad saatsin hingusele paar nädalat tagasi, sest pigem olgu neile õudne lõpp kui lõputu õud. Chillisid ja paprikaid kärbsed ei taha, nii et chillisid tuleb mul peenralt nagu laudu saeveskist, paprikad alles moodustavad päid, ent tants ja trall basiiliku ning tomatikasti ümber ei vaibu: nii kui mina kastile lähenen, kärbsed teesklevad surnut... nii kui selja pööran, hakkab vehklemine pihta! Kõige parem indikaator on saata kass eesrindele, sest tema karva sisse takerduvad need kuradi valged elukad ja siis on valge hallil ilusasti näha, kui palju neid kärbseid tegelikult on!



Mürgiga väga priisata ei taha, sest oma unistustes ma näen, kuidas ma põllult koju pöördun, põlle see ilus päikesesoe tomatisaak ning käes punt basiilikut.... ning kuidas ma siis sellest bruchetta valmis meisterdan ning pere maitse-elamusest laua ümber oigab....

Tegelikkus on nii, et viimase kuuga mahepõllunduse rida ajanult, tomatit jäävad kiduraks, basiilikulehed on augulised ning minu varahommiku kella neljane ja hilisõhtune kastmise seansid on vist küll jumala mõttetud üritused, ent...


.....poolel teel hobuseid ma vahetada ei saa!!!!!

Ning võitlus jätkub!




Kommentaarid