Days like this

Keskpäevaks olin ma teinud kõik, mis vajalik perekonna hüvanguks:

- Munad kolmel erineval moel hommikusöögiks (omlett, praetud,scrambled..... õnneks peekon oli good enough kõigile samal moel), kaks roundi kohvi, kahel erineval kujul jagatud kolmele joojale.....

- kassile serveritud kaks käiku hakkliha kolmetunnise vaheajaga....

- liivaste koonudega koerad "treenitud" ja rahul eluga kaevikutes peale hommikupala.....



oli mul viimaks aeg tuur maha võtta!

...ja keerata meie kallihinnalised kõlarid põhja peale pikka ja väsitavat töönädalat.... ning rebida lahti kõik haavad minevikust ja lappida nad kokku, more or less....

Suured tänud, vanad sõbrad Vivaldi ja Sibelius, olemaks mu kaaslaseks sel raskel hingeharimise teel.... Perekond otsustas ühel meelel minna pakku ostukeskusesse (väidetavalt vajavat me uut WCpotikaati jne jne..) peale seda kui ma Beethoveni sümfoonia number 5-ni jõudsin oma neverending playlistist.... Kogenud kaladena nad teadsid, et Foo Fighters, F.R David, Laurent Wolfe  jne on tulekul ning pere-ema praktiliselt teovõimetu kõlarite ees paariks tunniks (kuni püha õhtusöögini)...

Vaesed naabrid, worse to come and no escape!


Kommentaarid