Melbourne, maailma sõbralikem linn ja viimastel andmetel ka kõige elamisväärsem juba neljandat aastat järjest!



http://www.heraldsun.com.au/news/victoria/melbourne-named-worlds-most-liveable-city-for-fourth-straight-year/story-fni0fit3-1227029112848


Ja tõsi ta on.... Melbournes on see fiiling, mida sõnadesse panna ei saa, kosmopoliitne ja kodune samal ajal. Ning muidugi rahvastepaabel ja kvaliteetseim kohv maailmas, need on märksõnad!

Ühel heal päeval, kui tulin tööintervjuult, sattusin ma rongi, mis sõitis liinil, mida ma enne pole kunagi kasutanud... Ma vannun käsi piiblil, et ma olin ainus heleda pea, naha ja silmadega inimene selles vagunis!!!!!!!! Just nagu tagasi ajas, oli tunne, et olen Sri Lankal või Egiptuses või Türgis või Coolibahs (kõik need indoneeslased...) Mitte miski ei öelnud mulle, et olen Austraalias, ent samal ajal ütles kõik, et ma olen justnimelt Austraalias 2014 aastal....

Ning kui sulle külmapoolsel talvehommikul tuleb vastu kaks inimest, kellest üks kannab sulejopet ja plätusid ning teine on paljasääri miniseeliku ja saabastega, kandes ainult t-särki, kolmas vastutuleja on mässitud salli-mütsi ja labakinnastesse, siis oled kohe täielikult kindel, et jah, oled Melbourne kesklinnas Flindersi rongijaamas just sel sinatsel 2014 aastal.....

Kurikuulsat kohvikukultuuri ma ei hakkagi parem mainima, sest ega keegi seda enne ei usu, kui kord omal käel tunda saanud!

Loving it!

Kommentaarid