Hõivatud töötu vol 2


Kuidas ka ei unistaks päevast, et ärkad kell 11 hommikul, mitte kuhugi pole vaja minna, kõik on sinu jaoks ette-taha joostud ning hommikumantlist päeva jooksul välja ei saagi.... Vahel tundub, et multimiljon lotovõit langeb enne rüppe, kui päev, mil midagi pole teha....

Ning isegi kui ma olen töötu koduperenaine, pole ma ka eriti kodule pihta saanud :D

Tänaseks pean plaani plaanidest loobuda, sest viimase kahe nädalaga on KÕIK plaanid nurjunud või üksteise otsa kuhjunud ja päeva lõpus ma endiselt tiksutan ringi et vähemalt mõnega neist lõpule saada.... Mitte ainult, et ma Antonio äris kõva käppa mängin, vaid ka igasugused sotsiaalsed kohustused röövivad oma aja. Mõnel päeval olen nagu Rakett Rodney tiireldes oma Chrysleriga ümber kodulinna orbiidi, tehes samal ajal kaheksaid ümber kujutleva telje (mis peaks nagu olema kodu või nii...)

Ent siiski, igas päevas on oma hetk....

.... näiteks kui pardipere, ema ees ja 4 poega sabas ning isa (ma loodan vähemalt lol) külje pealt oma pere turvamas, astub väärikalt üle suure ristmiku ja ainult sel perel on võim liiklus peatada.... Mitte keegi ei törtsuta signaali ega torma, vaid igaüks on tardunud hetkes ja annab pardiperele teed.... Nii ilus, aga ka kurb, kui  mõtled, et siin me säästame selle pardipere, ent kuskil langevad pommid ja pead ning inimene hävitab inimest.....

....või näiteks kui taga-aias oksi hunnikusse vedades Mika tiris oksi vastas-suunal ja nii me siis seal kahekesi vägikaigast vedasime....

... või kui ees-aias oma lilledega rääkisin, siis kass tuli ja tahtis sülle....



....või kui istud Melbourne liikluses lõksus, saates 20 minutiga mööda umbes 8 setti ronge. Keerata tagasi ei saa, sest kõik autod on end üksteise otsa kinni pressinud ning jääb üle vaid vaadata inimesi enda ümber ja tundub, et viibid Hiinas.... ning muidugi minu abikaasa möirgab autos iga jalakäija peale (ma loodan, et nemad seda ei kuule!), kes jumala rahus tänavat ületavad iga võimaliku valgusfoori tule ajal... sest liiklus on ju seiskunud, autosid ei tule ei vastassuunast ja meie suund on ilmselt juba kilomeetreid umbes, las nad siis kasutavad tühja vastassuunda jalutamiseks, kuidas iganes nad soovivad!


.... või kui kuskil teises linna otsas tunned nagu oleks sattunud Lähis-Itta:

Neiu burkas sammub hauakivide poodi.....

Neiu hijabis istub oma eesuksele sätitud lounge`s ja suitsetab jumalarahus


Muuseas selle hijabiga on sellised lood, et tänu mu väga lähedasele sõbrale, kes on muslimist indoneeslanna, tean ma et hijab (muslimi naise pearätt) räägib kandjast kohe päris palju, kust sa tuled ja kes sa oled..... Ent suits ja hijab.... minu meelest kohe üldse kokke ei sobi!

 
... või kui oled koju jõudmas ja meri viipab sulle päikkeseloojangus oma kuldse kumaga, soovides head ööd.....

... või näiteks et endiselt ei saagi aru, et Eestis poleks, kui peale shoppamist kotist hapukurke, kilusid, musta leiba, keefiri ja kohukesi välja laod või kui potist omale kulbiga borshi taldrikusse laed.....


Ent pole mul midagi siin aega enamat, kohe peaks areenile saabuma spetsialistist puusaagija, kes minu palvel tihnikut mu taga-aias hakkab harvendama! Ma lubasin oksapoisiks olla ning et töö tehtud saaks, siis pean huskyd tuppa koondama!

Seniks aga ... peace inside me!


Kommentaarid