Südatalvine

Talv ei jäänud ka sel aastal tulemata....

On väga külm. Lausa jäine! Täna hommikul oli teisel pool lahte suisa pluss 1 kraad ja see kõlab juba roimana!!!!

Meie peres ka ka teises peale minu hakanud mõtlema villaste sokkide peale, sest ju neil eestlastel ikka ajalooline kogemustepagas on, tänu millele suudavad nad ellu jääda elamiskõlbmatus kliimas....

Töö juures oli eile hommikul laomees külmast halvatud pluss 8 kraadi juures ja otsis paaniliselt majapidamist mööda kindaid: tema ei suutvat selles temperatuuris isegi pastakat käes hoida, ammugi siis veel laoraamatusse sissekandeid kritseldada! Ta isegi pöördus meie ohutustehnika spetsialisti poole, et see siis kuskilt tagataskust imekombel paari kindaid hangiks....

See osa töötajaid, kes suitsumehed, pidasid juba mõistlikumaks suitsust loobuda, kuna ka nemad pidasid selliseid külmakraade täiesti surmavaks. Ent seadusega on siinmail keelatud töökohas siseruumides suitsetada (jumalale tänu!) ja sellepärast ongi nad sunnitud tänavaäärekividel istudes nagu pääsud reas oma tubakat kimuma külmast kangete sõrmedega. Ega see ka ei aita, et kellelgi pole mütsi peas ega salli kaelas....

Ainuke, kes elust rõõmu tunneb, olen mina, kes muudkui aga korrutab, et pole olemas külma ilma, vaid valed riided! Tunnen end kui loodusekstremist Bear Crylls, pidades oma kaasteelistele  loenguid Eestimaa ilmast ning kuidas sellise koledusega võidelda ja kui veab, siis ka ellu jääda!

Aga ega austraallane ongi vinguja...  Eestlane kurdab ka soiguda, kui kõhtupidi jõepõhjas ebapärli karpi mängib, ent austraallane armastab vinguda ilma põhjuseta pea-aegu iga asja üle: ilm, hinnad, migrandid, valitsus, politsei, söök, jook, napakad naabrid, haridus jne jne Minu meelest on nad kõik eksperdid kõiges ja eriti kui lähed välja sööma, siis tundub, et kõik ümber laua olijad annavad ühemehe show toidu kritiseerimises! Toidu kiitmiseni tavaliselt ei jõutagi, sest enne minnakse laiali.... Minu meelest on siinne toit ikka ülihea (ma ei räägi siinkohal mingitest kiirtoidu kohtadest!) ning valik on seinast seina, igaüks leiab oma nishi, idudesööjast gurmaanini!

Kui ilmast, poliitikast ja söögist jääb aega üle, on järgmine ala, kus kõik on eksperdid loomulikult sisekujundus ja mood! Ma tavaliselt sellistest debattidest hoidun heaga kõrvale (mängin kah ebapärlikarpi!), ent minu vaatlusandmete põhjal on see täiesti erinev linnaosade kaupa! Alles paar päeva tagasi seisin kahe näitsiku vahel, kes tõsimeeli arutasid rinnasuurendus trende ja neil mõlemal olid täiesti vastukäivad teesid.... ja kumbki väitis, et nende kandis on just tegu õige asjaga!

Jne jne  jne

Ah, mis ma ikka oskan kosta, .... First World Problem!

Sel ajal kui rikkad rahvad kokku lepivad, kelle arvamus loeb, leelotan hoopis ringi villastes sokkides (pole isegi kursis viimaste moeuudistega villaste sokkide maailmast!) ning veedan segamatult oma talve edasi: kui pole tööl, siis olen kodus (nina õpikus või tiirlen orbiidil pliit-kraanikauss-külmkapp või talitan looma-aiaga ning kui aega jääb üle, siis lihtsalt vajun talveunne!)

Nii lihtne see ongi!







Kommentaarid