Põrgu pääses valla

Uudised on nii igavad viimased kaks päeva, sest enam mitte millestki muust ei räägita, kui uuest valitsuse eelarvest, mis teispäeva hilisõhtul vastu võeti. Kõik see, millega ähvardati, läks läbi.

Väidetavalt olla tegu aastakümnete karmima eelarvega ja on hoiatatud, et me kõik saame selle vitsu tundma! Opositisoon juba kutsub rahvast nõudma uusi valimisi, kuna väidetavalt olla koalitsioon murdnud kõiki lubadusi, mis valimiste eel olla õhku paisatud. Valitsus aga väidab, et neid karme meetmeid poleks eluski rakendatud, kui eelmine valitsus (kes nüüd on siis opositsioonis) poleks sellisel kombel raha laristanud. Nad lausa väidavad, et tegu olla ellujäämis-eelarvega.

Selle eelarvega on veel omaette teema, et see katab kogu Austraalia ning iga osariik saab sellest oma jao. Hetkel aga osariikide juhtivpoliitikud kratsivad kukalt, kuna nende ootused olid liiga kõrged ja föderaalvalitsus annab neile märkimisväärselt vähem raha, millega edasi majandada. Seega, osariigid peavad hakkama vöid koomale tõmbama või hakkama mustkunstnikeks, rebides paar jänest kübarast välja! .....nagu näiteks KÄIBEMAKSU tõstmine.

Hetkel on käibemaks 10% ja minu meelest ei ole midagi nutta, sest käibemaksu vabad on kõik põhitoiduained (piim, leib, kohv, tee, juust, liha, köögi- ja puuvili)(kõik poolfabrikaadid on aga maksustatud) ja ravimid, kulutused tervishoiule, haridusele ning lastehoiule. Ja et nimekiri lühikeseks ei jääks, on käibemaksuvabad veel ka vesi, kanalisatsioon, transport ja põllumajandusmaa. Välismaale lähetatav post, eksport ja kohalik automaks on ka käibemaksvabad, samuti nagu kõik usutalitustega ja heategevusega seotu (pigem kerkib küsimus, et mis siis on maksustatud?????)

Nii et siiani pole midagi nutta..... ent hetkel siis käib arutelu, kas tõsta käibemaksu või keevitada see näiteks toiduainetele otsa. 

Ma arvan, et kõik minu eelnevas postituses olevad muudatused pole üldse klassitasandil nii suured (vaene jääb ikka vaeseks, kesik kesikuks ja rikastel suht suva), ent kui minnakse käibemaksu kallale, siis vist läheb küll rahvas raevu....

Mina kui algaja raamatupidaja, jään huviga olukorda vaatlema.....

Ja isegi kui arstiabi hakkab maksma 7 dollarit alates 1. juunist, pole mul mingit plaani Liiva-Hannuse juurde veel kolida, sest nii vähe, kui mina olen tervishoidu koormanud, leian ma viimase hädaga alati selle raha....  Hüpohondrikutega on teised lood lol

Peace within!





Kommentaarid