Ma olen seda enne kuskil juba kuulnud või näinud......

Tänahommikune pluss 5 soojakraadi pani ilmselt kõik kiiremini liigutama, et hangunud vere soontes voolama saaks.

Päeva alustuseks kogusin taga-aiast siberlased tuppa, kes siis õndalt õhates langesid kooma kes matile, kes .... loomulikult diivanile. Kass oli juba külmumissurmast päästetud kell 4 varahommikul ja nautis sooja peremehe kaisus KAHE teki all....

Ja nii ma olen siin toimetanud mööda maja, kõik loomad surnut teesklemas..... või jumal teab, äkki külm võttiski nad ära???????

Austraalias käib kena lahing riigi eelarve üle. Uus peaminister on ähvardanud suuri kärpeid läbi viia ja igal õhtul uudistest loetakse surnumatja näoga ette uudiseid rindelt. Meedia jätab mulje, nagu läheks põrgu maa peal lahti, kui eelarve järgmisel teisipäeval sellisel kujul peaks vastu võetama.

Mis siis ukse põrgukotta avab????

No näiteks riigiametnike arvu vähendatakse.

Haigekassa, mis tagab tasuta arstiabi, lõpetab sellisel kujul eksisteerimise. Kui teenid 80,000 austraalia dollarit aastat (ca 54500 EURI), siis tuleb teha era-tervisekindlustus, sest tasuta arstiabile tõmmatakse kriips peale. Minusugusele vaesele seega jääb endiselt rõõm nautida odavat arstiabi!!!!! ODAV arstiabi tähendab umber 7.5 dollari suurust visiiiditasu, kui perearsti külastad. Ega selline arstiabi on suht lühikese lõpuga lugu, sest perearstist edasi on juba kõik muud teenused era-arstiabi, või kui leiad kellegi, kes osutab seda nn. mitte ERA teenust, siis ravijärjekorrad ulatuvad järgmisse ellu!!!!!

Lisaks käib suur lahing  peretoetuse rindel: kui siiani said pered, kelle kogu teenistus oli aastas alla 150,000 AUDI valitsuselt nn. peretoetust (umbes 4000 dollarit lapse kohta), siis nüüd plaanib valitsus alampiiri kärpida 100,000 dollarini.... Kisa on suur mõistagi, sest iga kaotatud dollar pere eelarvest tekitab augu.

Kõige suurem lärm käib aga lisamaksu üle, mis tahetakse keevitada neile, kes keskmisest suuremat palka saavad. Kui suurest lisamaksukoormusest jutt käib, on jäänus selgusetuks, ent kõik kes teenivad 80,000 dollarit, on olnud tule all. Ja edumeelsed nagu nad on, kisavad nad kooris üsna uhkesti ja raputavad vihaselt rusikaid valitsuse suunal, kes nende meelest endiselt murravad lubadusi. Kisa läks nii valjuks kätte ja arvamuspollid näitasid praeguse valitsuse populaarsuse tohutut langust ning eile oli siis teemaks, et see lisamaks haagitakse külge neile, kes teenivad aastat üle 150,000 dollari....

Lisaks on neid väikesi lõbusid ka..

Uue pensioniea kehtestamisega saavutab Austraalia nüüd esikoha arenenud maailmas, mis tähendab, et aastaks 2035 tõuseb pensioni-iga 70-le. Milline rõõm, sest see tähendab, et järmised 24 aastat tuleb raudselt vagu edasi künda, ilmselt viimased vaod saavad juba juhitud kaugjuhtumise teel mulla alt !!!!!!! Annaks keegi uued põlved, siis väga ei virisekski!

Lastehoiu kulusid kärbitakse, finantsnõustajate teenus lõpetatakse, nn. emapuhkuse (siinmail 26 nädalat) väljamakseid rapitakse ja kaalutakse ka kütuse hinnale umbes 3 senti juurse keevitada....

Ent teate mis????

Mina pole halanud ja ei hakka ka halama. Ma pole ka riigilt mingeid toetusi palunud ega ka vastu võtnud. Ikka ise olen hakkama saanud. Lõppude lõpuks olen ma ju eestlane. Kui (teised)kohe kuidagi ei saa, siis eestlane saab alati hakkama. Eestlasele pole olemas tasuta lõunaid, vaid juba aegade algusest on ellujäämise küsimus sõltunud pikaldasest, ent arukast meelest. Mul pole palju kuldmune varnast võtta, ent see mille ma alati välja munen, on teadagi et headel aegadel on meri põlvini, ent rasked ajad on need, mis annavad sulle õppetunni (millest sa loodetavalt ka õpid!)
/Ma arvan, et iga eestlane loeb seda austraallase hala üsna ilmetult ja osavõtmatul kombel. Been there, done that!/

Nii ma endiselt naudin oma kodu ja peret, vaatan kellakuueseid uudiseid ning no stress!

Ja kui keegi mu ümber hakkabki kaeblema, siis ma olen nende suu kenasti lukku pannud, väites mokaotsast: ole õnnelik et teil pole 7 kuud kütteperioodi aastas!


lisan siia graafiku, mis eelmisel nädalal facebookis levis

Valitsuse võlad per capita


...pole vaja mainidagi, kuidas ma naersin, kui kommentaare lugesin. Üks mees küsis valjult, kas keegi teab, kas Eestis üldse valitsust on?????




Kommentaarid