Keskea laineharjal

Meie peres ei usu enam keegi, et kunagi rohkem kui 20 aastat tagasi, olid asjad täpselt vastupidi: olles alati väitnud, et mulle meeldib koolis käia, oli see kõik tõsi, ainuke ebakõla oli, et ma oleks jõudnud igasse loengusse, kui kool oleks alanud kell 3 pärastlõunal..... Uskumatu kuid tõsi, omaaegsest ööloomast on saanud linnuke oksal, kes kukub seosusetult siristama kell 5 hommikul....

-müks abikaasa ribidesse_

...kas kass on toas või ikka veel õues?????

.... kuule, mis oli selle kardina mõõdetud pikkus töölehel, mis kaks nädalat tagasi osutus akna ette pannes liiga lühikeseks???? 

....tead, ma siis mõtlen, et see Ukraina jama head ei too, see tundub kui de ja vu....

.....mis sa arvad, kuidas sa end tunneksid, kui mina oleks olnud selles kadumaläinud lennukis???

.... dziizuz, ma vist pean vahetama ajalehte, sest taaskord jäi see saabumata ja ma vist pean hakkama taas tellimiskekusega maad jagama

... kuule, aga mis sa arvad, kui ma peaksin hoopis vähem muna sööma, sest mu kolesterool pole kuigi hea ja vist peaks peekoni ka nurka viskama....??????

....ahhhhhh, Karinale EKSURSIOONIKOTT....... unustasin!!!!!!!!!!!! 

....peale seda raamatut ma tean, miks aborigeenid mitte kunagi ei võta omaks valgete inimeste käitumisreeglid ja tore on ja tegelikult on kaamelid nagu lemmikloomad.... (otsi seost, kui leiad....)

..... sa PEAD SELLE artikli läbilugema, siis saad sa aru, MIDAMATUNNEN!!!!!!!!!!!!!

..... järgmine kord me enam seda lamba- ja kalkunikonservi porgandiga me kassile ei osta, sest ta pigem sureb nälga, kui seda sööb....

....kas sina suudaksid lambist Austraalia hümni algusest lõpuni ette laulda???? 

.....ma usun, et ma oleks olnud võimeline neid kardinaid lühemaks tegema kohapeal, sest jumala eest, kes siis sellise lihtsa asjaga hakkama ei saaks, eriti selle koreda kangaga, ent ma vajan siis triikimislauda..... äkki peakski hakkama hoopis sellega leiba teemina???????

..................

Jahjah, naerge aga, mu noored sõbrad, ent kui see kõik juhtub minuga, juhtub see tulevikus ka teiega.... Keskiga saab ka teid kätte!!!!!!

Minu pere on minu kummalise käitumisega juba kahjuks harjunud, nii et nemad oskavad minu hirme ja luulusid kenasti kuulata, sügavas unes ja väljalülitatult. Good on you!

Ent muidu pole midagi uut, iga päev kordub samas võtmes: koduloomade karjatamine, lapse koolitamine, aknakatted igas kujus ja mõõdus ... vürtsiks minu koolitöö. Pesumasin käiab oma masinatäisi, kuivati undab omasoodu, teleboksis vaatamata filmide nimekiri kasvab, tolmuimeja endiselt rajab teed koera- ja kassikarvade rägastikus, raamatuhunnik kogub tolmu, plussid prillidel kasvavad...

Loving it!







Kommentaarid