Hetk aeg maha võtta,

... hingata sügavalt sisse, anda võimalus ja ruum sinu ümber teistele inimestele joosta kord aasta sinu järel / sinu pärast,  vaadata teineteisele silma.....






















































Paaril viimasel aastal olen ma rääkinud täiesti avameelselt, kui paljust ma tegelikult lahti laskisin, kui Eestist lahkusin. Jätta selja taha oma pere ja kass, kodu, töö ning KÕIK erinevad sõpruskonnad, saada lahti rohkem kui 40 aastaga kogunenud  tränist, suutmata otsustada, mida tegelikult 20 kg pagasisse panna.... ja avastada, et sa oled  tagasi alguses, rohjujuure tasandil.... sellest ei saagi keegi aru, kes seda ise pole läbi elanud.

Ent sellegipoolest väidan ma alati kindlameelselt, et vaatamata suurele kaotusele võitsin ma rohkem, kui kunagi oskasin loota ning isegi olles eikeegi siin Austraalias, olen ma sellegipoolest KÕIK sellele ühele inimesele!


1 pilt kaalub rohkem kui 100 sõna.


/Taustaselgituseks: minu nõudmisel jumestaja tegi tagasihoidliku meigi. Anthony meiki ei vajagi.../




Kommentaarid