Jahutavad ja kosutavad protseduurid!

Tänane öö oli selline kuum öö, kus temperatuur väljaspool ei langenud hetkeksi alla 30 plusskraadi....

Ent meie perepea valmistus selliseks ööks hästi ette: lisaks konditsioneerile lasti magamistoas käiku kõik olemasolevad jahutusmeetmed, millest ekstreemsemaiks võiks lugeda ..... märg käterätt külmkapis kausis!!!!!

Selle käterätiga on loomulikult suhe ainult minul, peast soojal keskealisel tütarlapsel. Teema on siis selline, et jääkülm rätt pähe ja vahetad selle poole tunni pärast välja uue jääkülma vastu külmkapist.... Tänase öö auks pean ma mainima, et meil õnnestus hoida magamistoa temperatuur +21 ning terve öö perepea saalis köögi ja magamistoa vahet, et vahetada märga rätti oma naise peas.....


...ja sellise pühendumisega, nagu ta mulle rätikuid ette söödab, saatis perepea tuulde ka minu suhkruvaba dieedi ja tassib mulle nina alla isegi suurema pühendumusega jäätist ja jogurtit, sest kuskilt peab ju energia  tulema????? Ei ole vist vaja mainida, et selle kuuma ja halva enesetundega ei taha ma midagi tahedat süüa....
(Viimane instinkt, mis minus säilib vist iga ilmaga, on..... koristamise instinkt!)

Kogu raske öötöö kandis vilja ja ma võin kergendusega õhata, et tunnen end millimeetri võrra lähemal tundes ennast elus ja/ või inimesena!!!!! .... seda muidugi juhul, kui rätik püsib peas ja ma oma nina majast välja ei tõsta!

Selle asemel aga tubane kvaliteetaeg abikaasa, kassi, muusika ja raamatute seltsis!!!!!!

What more I could ask for?????

Kommentaarid