Ja võitjaks osutus.....

Lõuna ajal vaatasin ilusasse  sinisesse taevasse ning pidasin endaga koosolekut teemal: aiandus või sport, kumb võidab.....

Võitis laiskus, ....aiandus.
Seega varustasin end igat sorti olemasolevate relvadega (kühvlid, labidad, ämber, reha, kindad, põlvematt vananevale daamile),  riiuriided selga, kass kaenlasse ja lillepeenrasse marss!

Lillepeenar oli see moodustis kaks kuud tagasi, Nüüd ta õitses kah, ent kahjuks kuulusid need kollase õied enamuses umbrohule, ent ajaloolise epohhi kogemusele tuginedes teadsin, et seal peavad kusagil nartsissid ka peidus olema. Seega umbrohult tuld!

Umbes 5 minuti pärast avastas Mika oma majaesisest piiluaugust, et KEEGI  kükitab lillepeenras. Ent kuna ta ei teadnud, kessekükitabsealpuuall, siis tegi ta nii mehist häält, mida mina ei uskunud tema suust üldse välja tulevat! Tavaliselt ta kiljub nagu titt, ent see hääl sel korral oli häälemurde läbinud mehe röögatus sissetungijale, mis sisaldas teatava annuse ähvardust.

Kui mina siis pea võsast püsti ajasin ja rõõmsalt Micki poisile teatasin: Micki boy, mom is here!..... siis murdjahundi hääl muutus sekundi pealt lamba määgimiseks ja nutuhalaks, sest....


... MIKS MINA SINUGA SEAL POLE???????

... MIKS SINA MINUGA SIIN EI MÄNGI?????

Itkuga ühines Mishka ja nii siis olid nagu eite-taati piiluaugus, kord Mishka nina all ja Mika nina peal ning siis vastupidi.... Asja ei teinud paremaks seegi, kui hall volask otsustas flegmaatiliselt koha neile halavatele hundimurdjatele ette näidata ja asus oma sabaalust puhastama 20 sentimeetrit aia-august, ürgse rahuga.....

Ütleme nii, et peenar sai korda pea-aegu märkamatult. Murdes läbi rägastiku andis mu loomapere sellise etteaste, mis oli kindlasti väärt medalikohta PARIMAD KODUVIDEOD sarjas: absoluutselt endast kõik (loe: parima esituse!)andvad huskyd, mis sisaldas kehalisi katseid, kooreüraskina aiast läbinärimist, soolo- ja grupilaulu, polkast gregoriaanlike viisideni.... Slow motionina oli esiplaanil kass, kes lisaks enda hügieeniproteduuridele viis läbi venitusharjutusi kõigile lihasgruppidele, andis rabavalt meekollaste pilkumatute silmadega grupihüpnoosi seansi, mis ajas huskyd jumala pöördesse....

Ütle siis, et ilus on Prada king või Vuittoni kott. Selliste asjade peale ei kuluta ma oma elust sekunditki, ent oma looma-aiast ei saa ma kunagi küllalt!

Ja enne kui ma oma blogi kallale asusin, kogusin kogu seltskonna elamisse kokku: kass magab mu jalgade peal (seega olen vangis!), Mishka teeskleb surnut diivani ees maas ja Mika nagu ikka oma rajajoonest üle ei tule (miski jõud ei saa teda üle köögi ja esikuvaheliselt piirist!), valvab meid mittemidagitegevaid laisku .

Peace inside me!

PS! Sport peab mõned tunnid veel ootama!



Kommentaarid