Tõstukijuhist toidukäitleja-tuumafüüsik....

Alates eilset olen siis haritud tuumafüüsikust toidukäitleja. Esimene meie lugupeetud ettevõttes! Aega võttis see AINULT 1 aasta ettenähtud kolme asemel! Ulme! Tegelikkuses oleks see võtnud KOLM päeva, aga mis ma siin targutan: mul diplom nüüd taskus ja ei teagi kohe, kuhu end nõudepesijaks pakkuda, sest ega see paber mulle tegelikult NASA-s tööd ei taga, vaid pigem jääb tooni andma see toidukäitleja osa....

Aga vähemalt on see Austraalia koolitus, sest nagu teada, kogu minu haridus kuskiltaafrikariigistnimegaeesti siin ju korda ei lähe!

Paar kuud tagasi anti meile pidulikult küsitlusleht selle koolituse kohta. Mul oli õnn olla kahe töökaaslase kõrval, kui lehed välja jagati ja me asusime igaüks oma puzzlet kokku panema. Minu õnneks sain mina esimese pilguheitega aru küsimustest. Enamus oma aega kulutasin ma aga oma kaaslastele selgitades, mida miski küsimus tähendab....  Kui mina kirjutasin oma arvamuse koolituse kohta lõdva randmega, et liiga kerge, ei anna piisavalt väljakutset, siis afgaani mees mu kõrval raius oma kalligraafilises käekirjas mure paberile: liiga raske, ei saa millesti aru! Vietnami poiss aga otsustas arvamuse puudumisel yldse panna linnukesed igasse "keskmisse" kasti, no nii igaks juhuks..... ja koolituse kohta pani lihtsalt OK, nagu vähemsõnurohkemtegusid mees eeldavalt tegema ju peaks?????

Nii et võtan oma adrakure haridusepõllult selleks korrast puhkama ja raamin oma tunnistuse ning asetan.... köögi seinale?????

Aga täna ootab mind ees viimane päev töö juures ja ees ootab teenitud puhkus! Tagasi meie ulmetehasesse 18. augustil! Kuigi 8. augustil panen ma korraks adrakure haridusepõllule tagasi ja osalen ühel olulisel kvaliteedialasel koolitusel, ent seda ma teen rõõmuga, sest see on midagi, mis mulle meeldib ja mida ma tegelikult vajan!!!!!!!

No aga ei tasu ju unustada, et mul on tagataskus ka KAHVELTÕSTUKI juhiluba, nii et endalegi hakkab hämaraks jääma, kelleks ennaks nimetada..... Vist ikka tuumafüüsikuks!?






Kommentaarid