Imede põld

Kahjuks olen siin kulutanud piisavalt aega ja energiat halamisele, ent sellest peaks nüüd piisama, arvestades, et tunnen end üsna kenasti. 20 aastat need 3 süsti maha ei raputanud ja 20 kg kehakaalu ka mitte, ent samm on kerge ja valu poleks nagu kunagi olnud! Nii et imesid juhtub sel põllul!!!!!

Kuigi lombakas, olen püüdnud nädalas neli päeva ka tööle pihta saada. Täpiks just ei torma, ent tasapisi sõudes ajan oma rida edasi. Kui tore tunne on tunda ennast taas inimesena 40 tunnise töönädalaga!!!!!! Mul on tekkinud isegi kvaliteetaeg oma perega! Imedepõld on ikka suur!!!!!

Lisaks selle tegi meie lugupeetud ettevõtte suuremeelse zesti: kõik töötajad said palgatõusu osaliseks! Vau! See on isegi suurem ime, kui kaks eelmist kokku!!!! Sest meie ettevõttes tavaliselt selliseid asju kunagi ei juhtu! Kadeduse vältimiseks pean ma mainima, et see tõus polnudki nagu tõus, vaid selline laugjas kallak, ent tänu sellele saan ma omale näiteks kaks tassi kohvi nädalas kohalikus kohvikus lubada. Koogi peale võibolla saan mõtelda aasta pärast!

Ja viimase imena võitlesin omale välja kolm nädalat puhkust!!!!!  Nii et järgmisest reedest viskan jalad seinale ja neid enne alla ei võta, kui...... kolm nädalat ja kolm päeva on täis! Mul tegelikult on mingeid uduseid plaane, ent eks plaanid ole ju loodud vett vedama, nii et ma nende uduste väljavaadetega eriti ei arvesta! Elan päeva korraga ning ajan tõenäoliset öö ja päeva sassi!

Ma nüüd rokin hoopis kööki, kus kahjuks imesid koduabilise näol ees ei oota!  Ent mine sa tea, võibolla ühel päeval hakkavad õhtusöögid valmiseinetena mittekusagilt ilmuma.....

Täpselt sama moodi, nagu meie kass jõllitab välisust tummas vaikuses, lootes, et võibolla ühel päeval avaneb uks jõllitamise tulemusena ise-endast....

Ega imedepõld pole veel ennast ammendanud!

Kommentaarid