Wonderful world

Veelgi raskem, kui kirjeldada asiaadile talve, on teha selgeks, mis asi on must leib.... Mu pingutused pole seni vilja kandnud, sest tütarlaps on teema juurde tagasi tulnud kolm korda, et kuidas leib saab olla must?????? Lubasin, et homme võtan viilu rukkileiba töö juurde kaasa!

Samal ajal mina omakorda väidan, et ma ei leia midagi apetiitset aasiapärastes nn. köögiviljades (bok choy, shanghai ja sum choi..... ), siis tema ei saa aru minu imelikest roogadest, mille nimed sisaldavad sõnu oder, hirss, tatar ja rukis.....

Iga asiaat vaatab mind kui imelooma, kui ma rukolat taeveni kiidan, sest see millegipärast neile ei maitse. Mina vaatan õudusega, kuidas nad jällegi ilusa krõmpsu rooma salatilehe kuuma vette uputavad ja siis selle vildina pehmelt konsumeerivad.....

Paar päeva tagasi oli mul lõunaks heeringas hapukoore, sibula ja keedumunaga. Üle õla piilujad vingusid vastikusest!

Mina ei suuda kuulata, kuidas nad oma kõhresid krõbistavad ja ludistavad.....

Minu selgitus oma tuunikala salati kohta tõstis kulmud kõrgele: miks segada riis mingi valge ollusega (hapukoorest nemad ei tea midagi....), see on kindel, kiire ja lõplik moodus rikkuda riis ära.....

Vähestele valgetele austraaliastele ei suuda ma ka selgeks teha, miks valge leib (maakeeli siis sai), oad tomatiplödis hommikusöögiks, Vegemite´võileib või konservist võetud spagetid röstitud saial õhtusöögiks pole minu menüüs...

Sel nädalal tegi Karina avalduse meie õhtusöögi lauas, kui tavalisel kombel rääkisime igaüks oma päevast: tema klassi lastest olla meie pere ainuke, kes kodusööke sööb! Me vaatasime siis lapsele suurte silmadega otsa, et mida siis need teised lapsed & co õhtuks söövad???? Kogu take-away nimekirja kroonis kuningana JFK, mis olla nagu maasikas tordil.....

Mulle isiklikult meeldib aga lahendada iganädalast mõistatust nimedest, sest tänasel päeval ei panda enam lastele nimeks John ja Margareth või William ja Mary,vaid lähenetakse loominguliselt:
Toli, Velarie, Kiani, Kymani Jo, Libbeh, Kynen, Daniqua, Mayatili, Brayth, Tyler, Brayden, Renaia, Kayd, Finn, Caiden, Dante, Callen jne jne (nimed pärinevad Karina kooliuudiste kahe viimase nädala paberkandjast, nii et pole minu väljamõeldis!)


Palju toredaid inimesi ning mitu erinevat maailma!


http://www.kps.vic.edu.au/documents/NEWSLETTER%2013%20june%202013.pdf


Kommentaarid