Kuidas ma omale lapse sain

Igareedene kohustuslik kirjanurk!

Minu pere saabus täna tagasi koju igahommikuselt jalutusringilt (Mishka/ Karina ja pea-aegu et taltsutatud hull-loom Mika/ Antonio) uudisega, et õues on niiiiiiiiiiiiiiiiiiii KÜLM!!!!!!! Pereisa võttis kasutusse isegi radikaalsed meetmed ja käivitas ühe autodest, et kontrollida, mis temperatuur siis lagedale tuleb.... Oli terved 5 plusskraadi!

Nende õhin mind ei nakatanud ja minu kaisus magavat kassi ka: mina ühmasin neile vastuseks, et mina töötangi päevad läbi sellises KÜLMAS, nii et uudiskünnist see minule ei ületanud; kass isegi ei avanud aga silmi, sest teda kui vaprat linuurappijat ja KTK (Kirkwoodi Tänava Kraffffff) tiitlit kandev Alfa isast (munadeta muide.....) mingi ilma teema üldse ei koti..... eriti veel kui kõige oma kasukaga teki all soojas olla......

Minul on siis nüüd uus ülemus nädal aega. Ja just täpselt nii ongi, nagu ma unenäos nägin: prillidega veidrik, kes ilmselt teeks head tööd tuumafüüsikas, ent köögiviljandusest kahjuks ei oma mingit arvamust..... Teenet ei osuta ka tema kehakeel: seisab oma valges kitlis, kleenuke kogu küürus ja kõver, käed taskus ja nina jookseb tatti (meil kõigil jookseb nina tatti  KOGU aeg muide selles külmas.....) Ja tema avaldus, et ta kardab võimukaid naisi, eriti kui nad emotsionaalseks kätte lähevad, pani mind endalt küsima, et miks see mees üldse SIIN on?????? Sest 4 tema alluvast on just VÕIMUKAD ning HÄÄLEKAD naisolevused ja see järelejäänud üks pole naine, ent mees ta ka pole.... vähemalt mina pole seni tuvastanud temas midagi mehist.....

Minu töökaaslased patsutasid mulle õlale paar esimest päeva, et well done, sa said just omale poja!!!! (Nimelt see minu ülemus jookseb kogu aeg minu juurde, kui abi või teavet vaja....) Mina patsutasin aga ühele omakorda tagasi: no worries, sina said omale lapselapse! Issake, justkui mul oleks energiat lapse kantseldamiseks meie köögiviljakombinaadis.... Üleeile teatas mu laps mulle, et ta plaanib meid ka pühapäeviti tööle panna. Oh sa vana vägi!!!!!!! Emahane sisin kasvas iga sekundiga:
- kas sa tead, kui mitu tundi me nädalas 5 päevaga teeme?????? (vastus 52 - 60.....)
- kas sa tead, mis tunne on saada reede vabaks, mis kulub kodutöödele, nädala jooksul tegematajätmistele ning muudele toimetustele ja eeldab varast voodisseminekut, kuna äratuskell lööb lärmi valla kell 4 laupäeva hommikul??????
- kas sa tead tunnet, kui jõuad laupäeva õhtul pool seitse koju, olles teinud 23000 sammu tööl, süüa midagi, käia pesus ning magada juba enne pool 9 õhtul???????
- kas sa tead seda õnnist tunnet ärgata pühapäeva hommikul oma pere keskel ja juua oma kohvi voodis koos värske ajalehega ning ennast ennelõunat voodist välja ajada, sest kuuled kuidas köögis pannkoogid pliidil särisevad???????
Ja vat seda täiuslikku pühapäeva ei vaheta ma millegi vastu!

Võimuka naisena, nagu ma neile tööl tundun, lisasin siis paar vägevamat fraasi ka oma jutu lõpetuseks:
-kui te sunnite mind töötama ka pühapäeval, siis sellisel juhul toon ametiühingu mängu (seda ükski tööandja aga millegipärast ei taha......)

Minu laps oli kolme sekundiga pildilt kadunud, õhku jäi kaikuma vaid eemalduv pobin......

Eile toodi mu lapsuke karmilt maa peale: klient leidis oma mahespinati karbist KANAJALA..... Ja nagu ikka sellistel juhtudel, tegu oli nõudliku kliendiga, kes teab, et klient on kuningas.... Me heitsime välilõikuse manageriga nalja, et tegu oli aasiapärase ready to eat einega, millel juhtus olema valet informatsiooni andev etikett..... Naljasoon naljasooneks, ent lahendus tuleb leida minu ülemusel! Ma üllatasin teda muide tõega, et meie salatist on ennegi leitud päevakoeri, võtmeid, telefon, puuklotse ning hoiatasin ka aja eest, kui tirtsud Austraaliat vallutama asuvad, sest see tähendab. et meil osa töötajaskonnast tegeleb tirtsujahiga ka pakketsehhis, korjates neid sadade viisi liinilt ja liini alt..... Mõnel osavamal tirtsul on aga õnnestunud end siiski salatikarpi peita ja kliendid pole olnud just õnnelikud selle tirtsu saavutuse üle!!!!!

Elame näeme!

Ja nüüd asjatama! Reede ju!

Kommentaarid