Vigin

Viimaks jõudis kätte see päev, mil mina, keel kuumusest vestil ripnemas, pean aduma: aitab, seda kõike on liiga palju ja palun pange nüüd see ahi kinni!!!!! Mul on päikesest siiber ees!

Eestlastel on ju geneetiliselt väljakujunenud liigsuur päikesevajadus ning eestlase tunneb alati selle järgi ära, et tema seisab nina püsti lauspäikeses (enamasti mingeid kaitsvaid kreeme kasutamata....), kui kõik normaalsed inimesed varjus peidus on.

Sedapuhku olen austraallaste kombel hakanud ka varjus lõõtsutama.

Tööl on eriti tore! Kuna pool aega viibin ma tööl olles 4 - 5 pluss kraadis (suvel on meie sisetemperatuur veelgi allapoole kruvitud....), siis kannan ka sellele ilmastikule sobivaid riideid. Iseendast pole midagi viga, hea ja soe, ent selle teise poole, mis ma pean õues lageda taeva ja lõõskava päikese käes viibima....  päris naljakas! Traavige ise 33 kraadises kuumuses kahe paari paksude sokkide, karupükste, villase kampsuni, pidzaamakomplekti ja suusamütsiga ning siis saate teada, kui lõbus see kõik on! Päeva lõpuks igaljuhul on suusamüts peanaha külge kleebitud ja kui selle tööpäeva lõpul peast julgen ära võtta, siis teen Tamme Villule oma punkarisoenguga silmad ette!

Kodus aga kergendust pole. Dush ja meri, need leevendavad, ent sedagi ainult vahetult veega kokku puutudes. Igal muul ajal higi voolab, vahet pole, milliseid õhulisi riideid ka kanda ei ürita! Süügi tegemisega me polegi eriti aega raisanud, sest ei taha sooja toidu peale mõeldagi. Puuviljad,salat, jogurt ja jäätis ajavad asja ära, vahel viskame sekka ka miskit take awayd,  kusjuures mul on fish and chipsist või KFC ikka täiega kõrini....

Kuumusega on kass maja ees sissesõiduteel lapik nagu auto alla jäänud põis. Huskyd-kaevurid varjuvad oma kaevikutesse ja joovad merede kaupa vett.

Öelge veel, et et suvest ei saa kunagi villand!

Mitte et ma nüüd seda rõsket ja külma talve tahaks, ent inimsõbralik 25 kraadi poleks ju palju küsida????

Seniks aga kolin oma padja ja siidilinaga tagaõue trampliini peale Lõunataeva alla magama! That will do!... for now!

Kommentaarid