Lihavõtted!

Peale silmade avamast täna hommikul pidin ma enda vana roostes kere voodist ussilikult välja manööverdama, sest meie kass magas risti ja põigiti üle voodi ja meie kahe. Ja kui meie kass viib läbi oma ilumagamisi, siis teda ometi ei tohi segada selle raske töö läbiviimisel.

Taterdades kempsu poole jäi mu teele suletud uks. Avanud ukse leidsin eest Mika koridori matil magamast ja kui kaela Karina toa suunas õieli ajasin, siis nägin et Mishka oli lapiti Karina voodis, võttes enda alla suurema osa voodist. Laps kükitas liikumatult voodi nurgas, suur naeratus suul.... Ta ei tahtnud seda rahu ja ilu rikkuda. Muidugi minu elevandi sammud said Mika ülesse tõusma, ent käskluse peale saime ta tagasi matile kerasse.....

Kõik see ilu lihtsalt murrab mu südame.... ja ma ei tea, keda tänada sellise rahu eest minu sees ses ilusas reede hommikus!!!!!

Aga nüüd ootab ees kahjuks praktiline osa päevast: hommikusöök perele, mis serveeritakse voodisse, kassile värske hakkliha ja kui toa- ning sülekoerad otsustavad mingil hetkel õuekoerte kuju võtta, siis jääb kahjuks minu õlule koristada ära liivakast, mis eelmises elus oli koridor....

Kommentaarid