Vaprad ja Väärikad

Isegi kui väljas on 31 kraadi, ent päikest pole, siis ei kipu ma täna raviprotseduure rannal ette võtta! Beduiinirätik võib sahtlisse paremat ilma ootama jääda ja Ipod vajab laadimist... seega jääme tubaseks!

Ma arvan, et pean vist varsti külastama hulluarsti, sest see mis meil tööl toimub, ei panegi mind enam muretsema (kuigi peaks ju?). Kui ma varem lagistasin naerda vaikselt endale vurru sisse, siis nüüd ma lagistan juba avalikult, sest....  ju mul kruvid logisevad!

Minu töökaaslane, kes kasutas nuga minu seljas saamaks kupja rolli, lõpuks pühitseti ametisse. The King is dead. Long live The King......

Meie etenduses toimus seega süzees käänak, umbes nagu Vaprates ja Ilusates, kui näiteks Brooke Logan otsustaks Stephanieks hakata, ent Taylor on jalus koperdamas....


No meil muidugi nii uhket taust-süsteemi pole. Igal hommikul tulevad filmistaarid tööle, panevad selga sinised (meesosatäitjad) või valged (naisosatäitjad) pidzaamad, eredamad tähed saavad omale veidi kaunima, valge pidzaamakuue, punaste triipudega ning muutuvad numbriteks (meil nimesid ei ole, juhtimispuldis kasutatakse ikka ainult neljakohalist numbrikombinatsiooni.... minu oma on näiteks 1130.....) ning show hakkab peale!

Meie etenduse omapära on, et iga päev peaks justkui sama süzee olema, ent iga päev juhtub midagi mikro- ent vahetevahel ka makrotasandil, mis selle päeva eriliseks teeb. No et näiteks eile puudus pildilt mahesalat või et miskil päeval oli spinat natuke liiga närtsind või et rukola massist paistsid silma ilusad kollased õied. Ja siis need isiksused, isiksused, isiksused... Meie  etendustesse saavad rolli ainult suured egod!

Nii et siis lavale astus uus peaosatäitja.
Kui see filmirahvale teatavaks tehti, siis miskipärast tallati rada sisse minu töölaua juurde ja küsiti, et miks tema ja mitte sina???????

Aga kullake, mina ju ei tahtnudki mingit uut rolli!!!!  Mulle ju piisab minu Käberlinskaja rollist, mis annab mulle piisavalt vabadust jääda sõltumatuks ning suhteliselt iseendaks!!

Aga uus peaosaline valis põletatud maa taktika! Ilmselt autoriteet saavutataksegi ainult skalpe lugedes! Nüüd on nii, et kui peaosaline on laval, siis tööl valitseb haudvaikus, kuulda on ainult masinate müra, kõigi pilgud on langetatud ja hirmust hoitakse hinge kinni......
Minul aga pole sellest taktikast sooja ega külma, sest erinevalt teistest on minul endiselt õigus oma arvamusele ja kõrvaltvaatajana teeb see uus juhtimismeetod ikka nalja küll!  Ma siis aegajalt paitan neid langetatud päid ja kiidan osavaid käsi, parandame koos leitud vead, viskan mõne vembu või väikese nalja ning mis pea-asi:  hoiame ühte... Ma ikka kordan neile kogu aeg, et ma ei saa endale lubada olla mossis või vigiseda raske elu üle, sest päeva lõpuks järab see mu sisemust ning mürgitab verd, seega hoian end teadlikult heatujulainel!

Nagu alati, tean ma täpselt, mis toimub ja mida inimesed mõtlevad, ent ma pole kordagi ei kontoris ega ka kuskil nurga taga oma teadmistega hiilgamas käinud. Silmad ja süda avatuna, tuleb kõik ise su juurde ja edasine sõltub sinust endast, kas sa väärid teiste lugupidamise või lased kõigel nelja tuule poole minna..... Paar inimest on mulle öelnud, et ma peaksin midagi ette võtma, et selline terror lõpetada, ent mina ei sahista selja taga. Küll aeg teeb minu eest oma kodutöö ning tuleb ka selle naise tund. Sest juba kuu ajaga on kolme kupja liidus mõrad ning kus juba praod on sees, ei see pidama jää....

Las Brooke Logan tegutseb....

Ja kas ma mainisin juba, et tegin meie shows eesriiete taga enneolematu lükke????

Kuna Brooke Logan saab peaosatäitjana iga teisel nädalal 4 vaba päeva, siis pakuti mulle olla tema kehadublant nendeks päevadeks, kui Brooke kodus kotil lesib..... Raha pakuti kah....

Käberlinskaja ütles otsustava ei!

Seda pole meie rahvusvahelises komöödiakompaniis veel kunagi juhtunud, et keegi rahale ei ütleb!

Käberlinskaja valis väärikuse..... ja vabaduse!










Kommentaarid