21.12.2012

Täna töölt kodu poole sõites mängis minu lemmik (rocki)raadiojaam rockmuusika Final Countdown`i kohe kohe saabuva maailma lõpu auks. Kõigile ootamatult platseerus teisele kohale Frank  Sinatra MY WAY... Ma pean tunnistama, et ma pole kunagi sellele laulule rohkem kui kahte sekundit oma väärtuslikule ajast kulutanud, ammugi mitte kuulanud laulusõnu.... Tänane liikluskaos andis mulle siis võimaluse selle laulu kenasti algusest lõpuni ära kuulata ja uskuge või mitte, ..... võttis karvad kuklas püsti küll!

Jap. Tõsi ta on, võtke või jätke, aga ka mina olen oma elu elanud just ainult minu moodi, nagu keegi teine seda teha ei saa. Ja kahetseda pole ka midagi. Kuna headel aegadel meil midagi õppida ei ole, siis ma loodan, et halvad ajad minu elus on mulle siiski midagi ka õpetanud. Nii et neid halvemaid aegu on ka millegi jaoks vaja olnud!

Just täna saab kolm aastat ära oldud Eestist.
See valik ära tulla oli my way.... ja kõik eelnev Eesti kukkus kah välja my way.... vahel konarlik ja kohmakas, vahel julm ja üle laipade, vahel laisk, vahel loll, vahel üleannetu või amoraalne.... you name it!

Täpselt sama on ka siin Austraalias, ikkagi elan oma arusaamade järgi, tajun maailma omamoodi ja nii ongi hea.

Kunagi töö juures keegi küsis, et kuidas mina end ühe lausega tutvustaks. Eehm.... minu aus vastus oli napisõnaline: heteroseksuaalne ateist! Peale seda keegi pole enam rohkem mind selliste ulmeliste teemadega segama tulnud.  Seega saama rahus vihata shoppamist, keelduda valgest leivast; magada alasti; lugeda sõjaajalugu ja mitte 50 Shades of Grey...; omada oma arvamust, mis tavaliselt läheb lahku avalikkuse arvamusega; vabadust mitte minna Balile vaatama purjust austraallasi; keelduda suu sisse võtmast mereande ja molluskeid ning punapeeti; omada ainult ühte sorti lõhnaõli ning mitte ühtegi huulepulka või noorendavaid/niisutavaid/elustavaid kreeme, kuulata ilma süümepiinata Itaalia disko 80-ndaid; magada pühapäeval lõunani; naiivselt endiselt uskuda paremasse homsesse, jne jne jne.

I did it may way and always will!

Rääkides aga Final Countdown´ist, siis esimese koha lugu oli?????? Minu enda arvestuses oli see muidugi Foo Fighters (seljatades teised umbes 500 minu lemmik playlistis......) ning uskuge või mitte, Austraalia Final Countdown´i esilugu oli FOO FIGHTERS´    EVERLONG!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eBG7P-K-r1Y

Tore päev see tänane. Isegi kui see peaks olema viimane!



Kommentaarid