Blond on ka inimene

Jippppiiiiiiii!!!!! Korragi vedas mul! .....

Ei, ei, tegu pole lotovõiduga, rahunege maha!
Sain täna omale tuttuued Austraalia riigi Victoria osariigi juhiload! Ma olin kohustatud vahetama oma load 6 kuu jooksul peale püsielaniku staatuse saamist ning mul oli ainult 1 kuu jäänud. Ent .... NB! Nüüd tuleb tähtsaim osa: hea et ma jokutasin ja seda asja edasi lükkasin, sest alates juulist loeti ka EV juhiluba nende väheste hulka, mis Austraalias tunnustatud ning ma ei pidanud tegema ei teooria ega sõidueksamit!!!! 10 minutit ja asi aetud, pildi tegemine sisse arvatud! Lollil vahepeal veab! Arvestades asjaolu, et viimati ma tegin midagi teooriaeksami sarnast jaanuaris 1986 ning vahepealsed aastad pole mulle mitte ajusid juurde tootnud ning ka juuksevärv on hetkel blond, siis ma pean rõhutama fakti, et korragi elus sain ma midagi kergelt!

Juhuuuuuuuuu!

Muuseas, selle blondi tiitli olen ma auga ära teeninud. Augusti alguses vaatasid minu sõbrad austraallased mind tõllaratastena suuril silmil, kui mina teatasin neile, et pingutan mis ma pingutan, ent jannu ma suren, sest MINA EI TEA, KUIDAS SEDA ÕLLE PUDELIT AVADA!!!!!!!  Avajat ju lauas polnud, kõigil aga õlled avatud ja siis mina mudin seda pudelit igatepidi, löö või hambaservaga kork pealt..... ja siis üks tütarlaps päästis mu vaevast ning KEERAS õllepudelil korgi pealt lõdva randmega..... Me siis naersime endil kõhud kõveraks, kui selgitasin, et olen 2.5 aasta jooksul Austraalias elades  2 korda õlut joonud, ja need on ka serveeritud restoranis avatuna.... et kust siis blond peaks teadma, kuidas kohalikku kombe kohaselt õllet avada, arvestades, et meie kodus alkoholi kunagi ei tarbita....

Ja teise etteaste korraldasin paar päeva tagasi, kui oma auto uhkelt tanklasse sisse sõidutasin ning siis tardusin Lindakujuna kiviks: tütarlapsel, kellel on see auto olnud KAKS AASTAT, ei olnud nimelt aimugi, MIS KÜTTEGA see auto küll sõita võiks???????? See, kummal pool on luuk, oli juba omaette peavalu, ent mis kütus siis luugist sisse peaks valatama????????? Kõne Antoniole muidugi päästis päeva, ent samas ta ohkis peale minu tobedat küsimust: You are not real..... Vat asi selles, et sellel päeval, kui mina omale auto sain, siis tema tegi sõnalise avalduse a la mees peab alati tagama, et naise auto bensiinipaak oleks täis.... ning oma sõnu on ta ka tegudega kinnitanud ja mul pole kunagi ilnud vaja ise tankima minna. Ja tõelise blondina, kui olengi autos kaasreisijana kaasas olnud, siis pole ma ealeski tähelepanu pööranud, mis kütus või kus on paak.....

Jessssss!

A muidu on asjad nii, et hetkel ma pean oma hilises eas alustatud sportlasekarjääris vahet. Ma olen ennegi omi põlvi siin maininud, ent nüüd on siis absoluutne keeld, seniks kuni välja selgitatakse, mis nendega lahti on. Nii et pean unustama igasuguse jooksmise,hüppamise, kükitamise ja trepid mõneks ajaks. Ma tegin ettepaneku oma treenerile, et ju siis peab tegema omaette vanainimeste nurgakese, kus ma siis raudvarrastel okastraati koon, et natukenegi oma kerele koormust anda..... Aga õnneks on ujumine lubatud! Meil ju meri ukse all ja senini on rannas käimine veel tasuta, nii et ju siis tuleb soetada omale moekas ujumistrikoo (keegi oskab anda nõu????) ja  asuma kroolima.... või minu puhul ikka konnakest ujuma!

Ja ega muid uudiseid polegi. Kodu töö kodu töö..... igavad vanainimesed ju.

Kommentaarid