Miskipärast pole ma juba suht pikka aega midagi kirjutanud oma tööst meie Elagu Rahvaste Sõprus´e egiidi all töötavast superettevõttest. Iseenesest kirjutada oleks iga päev, sest kes tahaks, leiaks iga päev tera, mida teistele ette pudistada. Aga mina olen olnud laisk kirjanik ja ei viitsi neid terakesi tip-tip-tip iga päev künakesse ette panna.

Aga täna juhtus midagi, mis ületas minu jaoks sündmuskünnise ja mida ma pean jagama....

Mainisn siin kunagi, et meist hakatakse kolme aasta jooksul voolima tuumafüüsikutest toidukäitlejaid. Mingit edenemist sel paljulubaval haridusteel pole seni märgata olnud, kuud aga jooksevad. Ent täna kutsuti siis kõik orvukesed suure ülemuse ette, kes pidulikult teatas, et sellest reedest algab kool!!!!!!! Kõigil inimestel peale kahe ei liikunud näos ükski lihas ning silmad jäid endiselt tühjadeks.... üks kes valjult heameelest ruigas, olin muidugi mina ja teine oli üks laopoiss....(ja pärast ta kommenteeris, et muigas ainult minu kaua aega tagasi tehtud nalja meie raskest teest tuumafüüsikute ridadesse!)

Seega, reedel hakkab peale.

Aga ma panen nüüd siia lisaks paberi, mille ma näppasin kontorist.... ja vat see paber ületas minu jaoks selle raskestisaavutatava künnise:

tuleb välja, et meid on ära lahterdatud gruppideks.... keele alusel: vietnami, kambodza, afganistani (pole olemas muide afganistani keelt, meie afgaani hazaarid räägivad hoopis farsit, aga ega meie ülemustel sellest aimu pole!) ja õnneks ka inglise keel!

Ma naersin oma pissi püksi, lugedes neid nimesid sellel paberil, sest AUSÕNA, peale kahet aastat töötamist ma endiselt ei tea, kes või mis peituvad tähekombinatsioonid taga  nagu Thai Thanh Nguyen, Huonng Thi Le, Ngoc Nguyen, Nhun Thi Le, Phuong Nguyen, Hor Cheap, Geck Ngor Gov, Duong Do, Trang Dao jne jne...... Millised ilusad nimed, ent mul pole aimugi, kes on need poisid ja tüdrukud nende  nimede taga . Eks siis reedel saan näha, kes on näiteks Pick Im...

Nali naljaks, aga kas siis tõesti hakkab meie tuumakoolitus toimuma paralleelselt neljas keeles??????





Aeg annab alati arutust!

Kommentaarid