Nõrgapere tegemistest

Ma ei mäletanud enam, mis üks kutsik endast kujutab. Olin valmis titenduseks, ent mis tegelikult välja tuli......???????

Esimesest sekundist saati võttis see 8 nädalane tegelane orkaanina majapidamise üle. Pole siin mingit titte! Pigem madal-lennuline teravhambaline hävitaja!!!!! Ja kurat teab, kust see energia tuleb, igal juhul tahaksin omale ka sellist ammendamatut energiavaru!

Niisiis: Mika Ville Vallaton. Poisslaps, sündinud 17.mai 2012. Siberi husky! Üks silm sinine, teine pruun, mõlemas kuratlik säde! Tänu oma pisukesele sidemele Eestiga omab sinimustvalget kaelarihma! Ja paigal ei püsi!

Esimesel jalutuskäigul meie rahulikus eeslinnas andsime kena etenduse: mees, naine, laps ja suur hall koer kappasid keeled vestil pisikese halli sabas, kes oli kui võtmega üles keeratud ja vedrutas minna. Koju tagasi jõudes oli pere tapetud, ent vedru tiksus ikka edasi, sedakorda tirides aias porgandeid üles, paigutades kõik ümber maja vedelevad asjad ümber, jooksis läbi maja kui tuul, jättes maha kollase loigu ja tühjad kassi kopsikud.

Esimene õhtu titt natuke pillis ja kraapis ukse taga. Karina halastas ja lasi ta tuppa. Meisterdasime siis omast meelest asjalikud barjäärid köögi ja koridori ukse vahele, et natuke seda süstikut kontrolli alla hoida ja mitte lasta tal võimust võtta ning asuda diivanile elama. (Kutsikas pole muuseas oma elus päevagi toas elanud, on sündinud ja kasvanud ainult õuetingimustes!) Ent pole olemas huskykindlat barjääri! Mis siis, et kahekuune, husky lendas üle barjäääri nagu mees muiste ja laadis järjekordselt kogu kassi kopsikute sisu kahe sekundiga sisse!

Alates kolmandast õhtust Mika enam sisse ei tahtnudki ja nüüd oleme siis oma rutiini leidnud. Nüüd tuleb siis leida koolitaja, kes sellele raketile ka kuulekust ning kombeid õpetab! Minust asja pole, sest mina olen nõrk. Anthony väidab, et tema on kurikuulus koertedresseerija, ent minule pole ta veel seda tõestada suutnud, minu arvates on tema ka nõrk. No ja Karina on nõrk niikuinii.....

Elame vaatame! lol

Mishka aga oli esmalt natuke .... pettunud???? solvunud???? või midagi taolist..... Silmad olid natuke liiga kurvad. Ent mina ikkagi alati toimetan esmalt Mishkaga, enne kui väike hall meie vahele trügib. Praeguseks olen aga tähele pannud, et Mishka on hoopis hästi emalik ja hoiab titel silma peal. Mängivad koos, ent Mishka kontrollib kogu aeg, et väiksem viga ei saaks. Kui urinaks läheb, siis on see selline õpetlik, ja kui väike koll üritab oma ahne koonu Mishka toidukaussi suruda, siis Mishka lihtsalt surub okupandi oma suure kerega sõbralikult eemale.

Ja Grandpuss??????  Tema ei pühendanud sellisele igavale uuele peatükile oma seiklusrikkast elust sekunditki, mis tähendab, et see nõme hall asi on lihtsalt tühi koht tema päevikus.

Ja muuseas, kas ma mainisin, et kui mina naiivselt arvan, et ma olen Anthonyga abielus, siis Grandpuss teab, et hoopis tema on Anthonyga abielus! Mine sa võta kinni seda nõrgaperet!


Kommentaarid