Mika alustab kooliteed 15.augustil. Head teed meil kõigil minna!!!!!! Eks siis tuleb hakata koolikotti sobitama, vihke kuhja seadma ning pinaleid, pliiatseid ja kannatust varuma!!!!!!
Enne esimest koolipäeva ilmutab meie pere esmalt end õpetajale ilma elajaloomata. Ja siis järgmisel päeval võtame astripundi pihku / unistada ju võib?/ ja lohistame koera kooli. .... ehk siis koer tormab ees ja pere lohiseb ähkides järel.......ja ilmselt astrid on kuskil poole tee peal pilla palla......
Eks näis, kas keegi suudab seda tormi taltsutada. Õpetaja muide olla huskyde fänn, nii et mine tea, võibolla oskab ta ABC ning ka kolm esimest käänet husky ajju sisse toksida!

Vaatamata pidevale keeristormile taga-aias, pean ma siiski mainima fakti, et aregut on näha! Mina olen muidugi läbikukkunud selles ürituses, ent kurikuulus koeradresseerija Antonio on saanud poisslapse oma käpa alla. Ma usun, et nõrk nagu ma olen, nõrgaks ma ka jään.... eriti mis puudutab loomamaailma.

Ja muuseas, ma olen täiesti kindel, et Mika ei mäletagi, et on olnud enne mingi teine kodu või mingid teised inimesed, sellevõrra hästi on ta end sisse söönud ja sellevõrra on ta end Mishkaga sõbraks sehkendanud. Kass endiselt aga peab seda karglejat tühjaks kohaks...

Ning meie, inimesed, tallame endiselt omi igavaid radu: kooli, tööle, isa poodi, ema trenni ja pühapäeviti kogu kolmik kajakkidega merele..... Mika arvates igavad ja uimased tühikargajad!

Kommentaarid