Olemise talumatu kergus

Tõehetk oli saabumas täna, kell 7.33 hommikul, kui ma oma silmad valla lõin ning adusin, et heiiiiiiiiiii pane silmad kinni tagasi, sest PUHKUS algas ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ok, kyll ainult 10 päeva ilma meie suurepärase salati/köögivilja/ürte käitleva ettevõtteta, aga ka see 10 on number! Oma palehigis teenitud puhkust oleks ju oma 4 nädala jagu, ent ma säästva elustiiliga hoian seda järgmisse Eesti suvesse, et siis miski kolmenädalane tuur Eesti lavadel ette võtta (ja näiteks Pilleriinu ja Epuga Sri Lanka rahvalaule laulda????)!

Nüüd ma siis laen oma akusid.... juba miski poolteist tundi! lol

Kõik muidugi küsisid, et kuhu siis lähed ja mida teed. No teate, mitte kuhugi ei lähe ja kohe mitte midagi ei tee, selline oli mu aus vastus! Olen KODUS! ..... ja teen omale peenramaad, ja koristan kappe, ja vedelen rannas, ja jooksen ühe koera sabas ning lohistan teist taga, ja valan natsa betooni, ja istutan lilli, ja külastan juuksurit, ja lähen kinno, ja tõesti ei tee kohe mitte midagi praktilist, asjalikku, kasulikku, tarka, tulutoovat ning tervislikku.LOL!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Ent muidu on olnud kõik nagu muiste!
Ma olen tõsiselt mõtlema hakanud, et äkki peaks meie töö sissesõiduväravas hakkama pileteid müüma ja seda showd rahaks tegema. Või äkki peaks hoopis kaamerad üles panema ning hakkama kogu seda komöödiat reality showna 24/7 telekas näitama??????? Sest mida päev edasi, seda rohkem naljakas see on. Muidugi eks aru saada naljast ja olukorda sisse elamine võtab natuke aega, ent kui juba satiirinupu üles leiad, siis on ikka päris ...... IRWWWWWWWWWWW!
Kõik need värvikad tegelased, suured egod, piiratud silmaringikesed..... ja ahnus, ahnus, ahnus.
Meie värvika omaniku kõige suuremaks vaenlaseks on ta ise. Ma arvan, et ta öö otsa põletab oma raevu, kütab end piisavalt üles, ning hommikul lendab siis turja. Kellele või millele, see juba sõltub sellest, kes/mis esimesena teele ette jääb. Põhjus pole oluline, tõde pole ka oluline. Pea tuleb maha võtta, vahet pole, et VALE pea. Talle meeldib showd anda, tavaliselt teeb ta siis oma aeroobikashowd, vääneldes ja peast juukseid katkudes ning oiates. Kord ma nägin teda niimoodi oigavana ja undavana meie laost välja astumas ning uskuge või mitte, ma arvasin, et ta oli seest leidnud laiba vms. Tegelikult oli ta leidnud ühe aluse spinatit, mis talle SEEKORD ei meeldinud (et oli liiga väike!). Kole küll, kui selline põhjus inimese sellisesse depressiooni lennutab... ja hullemgi veel, kui ta kõik kõrvalseisijad sellega seoses maapõhja tambib. Meie nn. tootmisjuht sai kõik oma kraesse, ning vaene mees kaotas kõnevõime, ent omandas kokutamise minutiga...... 
Lisaks on meie omanikul foobia: mitte keegi ei hooli!!!!! Kohe MITTE KEEGI!!!!!  Mina ütlesin talle korra, et MINA hoolin. Ma võin olla loll, pime, kurt ja blond, aga MINA HOOLIN!!!!! Selle peale ta tõmbas autoukse kinni ning tõmbas uttu, sest ta teab ise ka, et ma üks vähestest olen, kes annab endast kõik.

Meil oli eelmine nädala üks kõva audit tegelmisel, ning see audiitor oli kogenud ning vintske sell. Kuhu pilgu pööras või käe sisse pistis..... kohe midagi ka vaatevälja/ käeulatusse jäi! (mul oli olnud hommikul enne tööd jutuajamine oma ülemusega, et jah, mingit pokazuhhat me ei tee, on nagu on!) Kahe päeva kokkuvõte: ainuke puhas ning nõuetele vastav koht meie toitu käitlevas ettevõttes oli ..... nn. must pool, ehk siis sissetuleva kauba osakond! Ehk siis see, kus mina seisan ja kus ma rohkem kui aasta olen eesliinil oma harjaga seisnud, non-stop tiksutanud sodi ära korjata ning olnud kui rikkis plaat kordamaks algtõdesid toiduainete käitlemise kohta (pese käsi, võta praht maast üles, ent ära topi põrandale kukkunud salatit kasti tagasi, korista enda järelt jne jne). Ja kuigi on inimesi, kes kogu aeg irooniliselt loevad mu erivärvilisi märgistusi,. siis.... rahu nende südamesse, ka see oli mainitud, et kõik alused olid identifitseeritavad! Ning see on just see, mis on otseselt minu töö! Korragi elus olin ma endaga rahul!

Ma ei mäleta, et ma oleks kunagi siin maininud meie personali- ja tööohutus spetsialisti. Tema on üks nendest paljudest, kes kuulub nn." värvikas isiksus, ent madal IQ"gruppi. Minu jaoks muutub ta aina värvikamaks ja ma kohe pean mõne minuti temale pühendama oma puhkuse ajast. Üks meie managere (kuulub gruppi "normaalne ja kahe jalaga maa peal") kommenteeris kord, kui ma sügasin kukalt ja arutlesin, et äkki oli peronalitöötaja käskkiri aprillinali, et ... oled sa eluski kohanud teda nalja tegemas? Ja täpselt just nii see ongi. Tõsine teoinimene (rõhk sõnadel tõsine ja teo!).  Meest sõnast, või mis? Kord ühel ilusal esmaspäevasel hommikul mina ja laomees imetlesime meie alal laiuvat kirjeldamatut segadust, mille olid maha jätnud pühapäevased töötegijad.... (meil mõlemal on pühapäevad vabad!) ning just hakkasime arutama plaani A, kuidas seda kõige efektiivsemalt likvideerida, kui MÜRTSTI peatus meie ees oma Ford Falconiga teoinimesest tegus ja puhanud personali töötaja ning keris akna alla. Hommikuse tervitusena sõimas ta meid läbi, et MIS SEE PAPPKAST TEEB PRÜGIKASTIS????????????????????? Rob alustas ettevaatlikult, et meil oli siis paberi/papi kogumiskonteiner, ent kõik toppisid sinna igasugu muud olmeprügi ja see ei toiminud eesmärgipäraselt.... Selle peale munes teoinimene suust välja KULDMINA 2011: vat Margit, sul on see konks (mina isiklikult olen kiviajast edasi arenenud konksustaadiumisse, et siis homo sapiens on aretanud omale konksu kui käepikendus ja jõu-õlg, lohistamaks raskusi punktist A punkti B. Ratast minu jaoks leiutatud veel pole.... ent sellest hiljem). Nüüd teed sa nii..... kui keegi topib prügi valesse kontrinerisse, siis LÖÖ TA PEA SEGAMINI selle oma konksuga!!!!!
Eeeeeeeeeehmmmmmm..................... Aaaaahhhhhmmmm...................... Ah-ahhh!

Meest sõnast ju!?

Ma ei mäleta enam pikka aega, et miski oleks mind terveks nädalaks niimoodi naerma pannud. Igal juhul well done, you made my day!  Ma pärast küsisin Robilt, et ok, mina peksan ajud välja, aga kes selle laiali taotud hallolluse siis peaks kokku kühveldama? Või jätakas lindudele nokkida?

Kujutage ette, kui ma oleks nüüd nii blond ja haagiksin ennast sellele korraldusele sappa.  Mees, kes elus ei tee nalja. Mees, kes on (omast meelest) autoriteet. Mees, kes vastutab inimeste heaolu eest töökohal. Ja annab käskluse või ka loa, lüüa segi kellegi teise pea. Ma siiani ei suuda seda uskuda. Ma vahel tahaks, et see oli uni.  Aga see polnud. Mis juhtuks, kui ma teeksingi nii, nagu kästud?????

Eile see autoriteet munes oma järjekordse muna. Õnneks mitte minu sülle. Sedakorda oli see jälle Rob. Autoriteet nimelt nõudis, et igal õhtul peab meil olema valmis vähemalt 22 alust pestud kollaseid kaste saatmaks neid teisele poole osariiki. Rob alustas taaskord ettevaatlikult (autoriteet nõuab ju alandlikkust ning kuulekust oma alamatelt), et meil pole tavaliselt teisipäeval ega kolmapäeval mingeid värve tühje kaste alles, kõik on salatit täis või eri farmides. Ja sellele informatsioonile vastas mees väärikalt: I dont give the fuck where from you take the crates, but there have to be ready 22 pallets to go! (maakeeli siis... pole minu asi kust sa need kastid võtad, aga need peavad seal olema, läbi ussim.....) Mas ohkasin kergendatult, kuna teadsin, et lõppude lõpuks vähemalt 10 päeva ei pea ma läbi selle ussim....  mingeid kastikesi tekitama.

Oh ilma, oh inimesi!

Ahjaa, sellest rattast, mida minu jaoks pole veel leiutatud. Minu sõps Stuart hoiab mul silma peal. Nimelt on ta välja raalinud, et ainuke asi, millega mulle selga sõita, on fakt, et mul pole selle va kuradima kahvel-tõstuki juhiluba. Ja muidugi ta rääkis seda jälle laia suuga, et oi, küll ma selle bitchi vahele võtan. Ja muidugi oli keegi, kes sellest kohe hoiatama tuli. Meest sõnast. Ma pole seda tõstukit sellest päevast peale puudutanud. Ja seega ongi mul ainult konks ja käsi, millega 42 kg kaaluvaid tyhje aluseid liigutada. Ent paari nädala pärast lähen teen tõstuki load ära ja ma kohe mõnulen oma ettekujutlustes, kuidas ma saan Stuartile pettumuse valmistada ning teatada: LOOMULIKULT on mul load olemas!

Ja siis me vahel selle teise kvaliteeditibiga arutame, et mis oleks see ühine äri, mis me temaga koos teha võiksime. Viimane arendus on: FLY-BY B(W)ITCHES INC. Et kui keegi vajab kellelegi tuld ja tõrva näkku sülitada ning avaldada kolme sõnaga kogu tõe selle persooni kohta, siis tellib meist yhe või mõlema kohale ning asi ants. Teeme oma töö ning läheme ise oma eludega edasi. Peale puhkust teemaarendus jätkub! LOL!

Aga nüüd mu kaasteelised: koff, koerad ja päike..... ja just sellises järjekorras! Siinmail on kevad käes ja täna lubatud 25 kraadi ja palju päikest, seega..... peale kohvi koertega maad uurima, ning peale seda tõenäoliselt tunnike päiksesevanni! Tolmurull voodi all peab täna nutma jäämagi! Puhkus ju lõppude lõpuks!


Kommentaarid