Oktoober kappab....

...kappab, ent mul pole millestki kirjutada, sest mitte midagi pole juhtuma saanud, mis ületaks uudiskünnise. Kõik on endist viisi, tööl sama oige/vasemba, kodus kõik elus terved. Koerad on ilmutanud tavalisest rohkem aktviisust, kuna üks neist leidis aia alt nn. turvaaugu, mis koosneb KAEVATAVAST liivast, seega way to go!!! ... naabrite aeda! Huskyd on ühed tulemuslikumad kaevurid. Igal juhul täna olen neid kaks korda naabrite aiast koju tagasi toonud ja selle teise augu kaevamiseks (mis on nii suur, et mina mahuks vist risti sellest läbi) kulus 10 minutit..... Tänane reedeõhtune meelelahutus saab meil olema betoonitööd, et see viimanegi turvaauk ära lappida! Olgu öeldud, et aastatega on Anthony kogu aia aluse betooniga ära valanud, sest huskyd ei anna võimalust: kust kaevata annab, sealt ka kaevame! Uskumatu, kuidas see(loodetavasti viimane) meeter on turvamata jäänud ning kuidas huskydel kulus nõnda palju aastaid selle avastamiseks!

Karinal on olnud viimased kaks nädalat koolivaheaeg ja et seda kuidagi sisustada, siis ta ostis oma säästude eest oma iPodi. Isa asi on nüüd võimalikult tihti soetada iTune kaarte, minu asi on siis preili maitsele vastavat muusikat alla laadida. Alustuseks ta muidugi kopeeris minu ja Anthony playlistid (mis on muide täiesti erinevatelt planeetidelt lol), ent siis sai aru, et tema kõrgendatud maitsele see üks ühele ei vasta.... Nii et ma hetkel suht kodus 9 aastaste muusikamaitsega...... mis vahel muidugi võtab sõnatuks!

Ent iTunest rääkides... kiidetakse youtube, aga mina panustaks ikka iTunele. Oleks keegi mulle keegi näiteks 1983 aastal ennustanud, et jah Margit, ühel päeval on SEE laul sinu listis ja sa võid seda kuulata kõrvaklappidest oma Nanost, või autos aastal 2011 või uputada sellesse terve maja..... kõlanuks see kui ulme. Praegu aga ma endiselt lihvin oma playlisti ja olen juba päris uhke oma kollektiooni üle ning mul pole midagi selle vastu, kui ma muusika eest ka maksma pean (fair enough!). Sisaldades mõne loo ka eesti ja soome muusikat (jah, lugesite õigesti: soome muusikat!), on see minu enda isiklik kogu, põhinedes minu enda elule ja kõigele mis juhtunud on, meenutades inimesi ja hetki ja aegu ja mälestusi. Ja mida rohkem lugusid ma välja kaevan, seda rohkem aga meelde tuleb ja ilmselt ei saa mu playlist kunagi valmis lol Vahel Anthoy ikka ka kaeb seda üle ja siis imestab: kuidas sina seda lugu tead, sa olid ju raudse eesriide taga??????? Või mis see lugu su listis teeb???? (Kallis Anthony, see lugu oli täpselt  SEE lugu ühel diskol 1986, mis jääb mulle alati meenutama, millised tulnukad me oma sääriste ja alumiiniumpulber-juukselaki-sees pähe lastud hõbehallide tukasoengutega olime ning kuidas me pärast diskot jalgsi läbi öö Taru poole marssides 5 km teed lühemaks lõigates läksime kuulihirmust halvatuna haudvaikuses üle sõjaväelennuvälja, et varase 5.50 bussi peale jõuda ning hommikuks koolipingis tagasi olla!)

Anthonyle väga meeldib kuulata meie elust nn. raudse eesriide taga lol

Kommentaarid