Ulme

Kui nyyd paris algusesse tagasi minna, siis pean ma alustama jalle minu teele ette lykatud lemmikmehest, Stuartist. Mingil ajal (eelmise aasta september/oktoober ma arvan) sai minu vaatlusandmetele pohinedes mulle selgeks, et miski susiseb tema ja yhe tytarlapse vahel. Kuna mul puudus peaaegu igasugune taustainfo kone all olevate isikutes suhtes (v.a. et Stu on 1969 aasta austraalia valjalase ning et see Indoneesia paritolu tytarlaps oli tytarlaps tegelikult ca 20 aastat tagasi.....), siis lasin noortel olla. Ei lisanud ma ka mingit vett kylajutuveskile, vaid vaikides jalgisin mangu. Peale aastavahetust panin korva taha "markuse", et ilmselt on noored kokku kolinud, kuidagi koik margid viitasid sellele. Mitte et ma nyyd nende taga nuhiks eriliselt, aga noh, kui nemad oma tundeid elavad valja minu toolaua kohal ja mina ka siis nagu kolmas ratas nygin neid vaikselt korvale, et oma paberitood teha, siis paevast paeva saab selgemaks mis kaimas on. Umbes jaanuari lopust hakkasid siis juba koik raakima tekkinud armuloost. Minu ylemusel olid suures silmad, kui ytlesin, et mina teadsin ajuba ammu. Et kuidas????? No mul ju silmad peas. Ja kui ikka kaks inimest musitavad yksteist aluste vahel ja siis korgele ohku hypates ehmuvad, kui mina oma kontrolli tehes neid loputuid kaste loendades nurga tagant valja ilmun, ... siis pole see ju mingi astrofyysika, et 1 + 1 kokku panna. Aga pole ju minu asi voi mis?????
Tanaseks paevaks on aga noored abiellunud.... ja seda tean vist ka ainult mina :) Sest see kunagi-20-aastat-tagasi-tytarlaps saatis mulle feisssssbookis sobrakutse, ja tema profiilile klikates oli tytarlaps kogu oma eraelu laiali laotanud.... ning seal puha mustvalgel kirjas, et abielus ja pildid jne jne (olgu lisatud, et ma ei aktsepteerinud tema sobrakutset, sest ma ei taha, et stu & co perekondlikult vaataks minu ja mu soprade pilte ja siis kohust kinni hoides naerukrampides vaaneldes kommenteeriksid...... et nae kus loust voi nae kus ripneb voi issake milline bad hair day........)
Ma tegelikult yldse ei kuluta palju aega nende armastusloole ja abielule. Kes olen mina seda laita voi kiita. Ent.... asjadel on palju ponevam taust. Sest tuleb valja, et Stu on vaga voimekas nii mitmeski asjas. Voi siis tytarlaps. Voi molemad koos.
Yhel paeval kysis minult yks Kambodza paritolu (mees)tooline, et kui palju mina maksin, et viisat saada????? Et siis mis??????? Noh, kui palju sina maksid, et AUSTRAALIA VIISAT SAADA?????? Minu pyydliku seletamise peale, et esimese viisa riigiloiv oli 1400 dollarit vms ja teine viisa miski 800 vms.... siis tema ikka jatkas, et eiiiiii, ta ei motle mitte riigiloivu, vaid kui palju minu PEREKOND MAKSIS, et mind Austraaliasse saada........................................... Oh jesssssssas. (Tuleb valja, et raske on selgitada, et minu elu eesmark polnud Austraaliasse SAADA, vaid et asjad lihtsalt juhtusid nii, et ma sattusin siia ja selleks pidid minu minevikus koik asjad juhtuma ja selle tulemusena ma sattusin esmalt Sri Lankale jne jne jne)
Peale sellist kysimist hakkasid vaikselt puzzlet kokku panema, kild killu korvale. Nagu alati, ei pea ma kunagi kellegi sormi sahtli vahele looma, vaid kogu info jookseb ise mulle katte, vahel aeglasemalt, vahel aga tuiskab ootamatult kohale. Yhel paeval raakis mulle oma murest yks traktoristidest, et seesama Kambodza mees kaib talle pinda. Kuna see aussie mees on vaba ja vallaline, siis see Kambodza mees pakub talle diili: me maksame sulle 25 ooo dollarit, kui abiellud yhe (perele teadaoleva) tytarlapsega Kambodzast....... Et me teeme koik paberitoo, aga sina ainult kirjutad alla ning siis tuleb tytarlaps kohale, abiellute ning.......................................................... Mis edasi???????? Mina siis selgitasin kurvale mehele, et mis juhtub edasi.......... naine kaitub esimesed kaks aastat kassikesena, tubli ja korralik, ent siis saab permanent residency.... ehk siis pysiva elamisloa.... ning siis viibutab sulle tiiba. Ning kuna abikaasana on tal oigus poolele sinu varale, siis toenaoliselt kaotad ka kodu ja pead maksma ka oma naisele elatist ja ootamatult saab sinust koll ning naisest ohver...... ja omal ajal makstud 25 000 dollarit tundub peenrahana. Ja nagu asiaatidele omaselt, votad naise, aga saad kaela ka kogu pere..... Nii et ara vota nii lihtsalt, vaid motle ikka jarele.
Oma puzzlega edasi joudes, sai ka pilt selgeks, miks see mees omal ajal kysis, palju mina maksin, Kuna see aussie mees vedu ei votnud, siis ju neil oli kahtlus, et nende poolt pakutav summa oli liiga vaike.......
Aga tuld vottis hoopis yks teine mees. Meie laomees. Tore inimene iseenesest. Ma endiselt ei tea ka tema taustast midagi, ent kui juba Stuart hakkas talle naist sokutama, ju siis ta vaba mees on. Tegu on Stu naise sobrannaga, Kamodza tytarlapsega (ma ei oska oelda, kas tegelt ka tytarlaps, voi natule kypsemas eas, kuna selle naisinimese nagu on alati ratiku sisse mahitud....). Naisterahva viisa on nimelt aegunud juba 6 kuud ja nyyd on perekond Stuart aktsioonis teda valja aitamas. Stu viis noored kokku. Nagu ma olen aru saanud, on mangus 50 000 dollarit sellel korral. Koik on ju niiiiiiiiiiii romantiline..... noored tulevad kasikaes toole, noormehe pilk eksleb taevases kauguses, tytarlaps puha neitsi ja ...... Ja siin laheb asi inetuks......
sest vaene laomees veel ei tea, et selle neitsist pyhaku alasti fotod on Stuarti telefonis (ilmselt Starti naine ka ei tea ....lol!). Ja et asi veel inetumaks saaks minna, vinge sepp Stu nyyd siis esitleb fotoseeriat valitud seltskonnale.... (muidugi mitte mulle ja oma naisele, vaid ikka meestele tookojas). Ainus loll on hetkel siis see laomees, kellel pole toimuvast orna aimugi ja kes endiselt tuleb hommikul toole kasikaes oma neitsiga.......
Mina ja ma kaasmotlejad siis vangutame pead ja ei oska ka midagi ette votta. Tahaks laomeest aidata, aga sellises armustaadiumis, nagu tema, ega tema meid kuula ju.
Ja siis alles eile kysiti minu kaest jalle, et kui palju mina ikkagi maksin, et Austraaliasse saada.
Ma arvan, et ykski minu selgitus ei loe.
Kogu selle eelneva jutuajamise kokkuvotteks panen kae sydamele ja kinnitan koigile kasi Eesti passil:
MINUL POLNUD MINGIT POHJUST TRYGIDA KANGURUDEMAALE. MINUL OLI PIISAVALT HEA ELU EESTIS, VALJAKUTSUV TOOKOHT (NAGU AMEERIKA MAED), ISEGI AUTO OLI JA INTERNET NING OLI KA PARIS OMA KODU. OLI PIIMAJOGESID NING PUTRU MAGEDENA. JA OLI VALIKUVABADUS. JA REISIMISE VABADUS. JA OLI AUSTAJAID TIIRLEMAS, KOHATI LIIGA PALJU JA LIIGA TYYTULT.
ENT SEE AINUS JA OIGE OLI KAHJUKS JUST AUSTRAALIAST. JA MINU PEREKONNAL POLNUD MINGIT POHJUST MIND ARA SOKUTADA.
SEE OLI MINU JA ANTHONY MOLEMA VALIK.
Uskuge voi mitte, meie loomaaias on selline selgitus ULME!

Kommentaarid