Puus surevad seistes ja mina oma kastivabrikus.....

Ilmselt sel ilusal paeval tulevikus, kui mina pensionile jaan, siis pean paluma meie suureparaselt toidukaitlemise ettevottelt kingituseks kaasa pikale pensionipolvele ca 3 kasti..... Et siis igav ei hakkaks ja saaks neid ikka nihutada ja torni laduda ja tosta ja pesta ja nendega toimetada.... Et sailiks kontakt irreaalsusega......lol

Hetkel ma aga naudin oma elu meie kasti/karbi maailmas, sest minu onneks ma midagi teha ei tohi, igasugune tostmine ja painutamine ja muu selline gymnastika on keelatud tegevuste nimekirjas. Ma ikke natsa proovin kah, ei saa ju suisa sambana juuri alla ajada. Ja siis mulle meenub, et lapsena nagin vanamutte kartulipollul kyyrutamas, pepu upakil ja nyyd kuulun ma ise nende samade vanamuttide sekka: kuna paindumine pajuvitsana on voimatu, siis lasen aga polved notku, viskan pepu pysti ja kangeselgselt yritan ulatuda objektini..... Oehhh.... on aga vaatepilt!
Asja teeb aga koige ilusamaks seik, et yle 8 tunni ma tood teha ei tohi.... Nii et siis kell 3 pealelounat teen laia naeratuse saatel lehva lehva oma kelmikates mytsides ja hallides kummikutes tyhjade silmadega orbudele-kaastootajatele ja lendan oma Chrysleriga horisondi poole, mis teistele kahjuks veel umbes 3 tunniks unistuseks jaab.... Ja siis jouan koju 3.30 ja ohtusook on laual kell 5 ja energiat yle kui kuradil!!!!!!!!! Lendaks aga luuaga ringi! Nagu tuntud soome motte- ja sporditegelane Matti Nykanen vottis elu kokku lausega: elama on laiffi..... siis tapselt nii see tundubki!

Aga muidu on rindel muutusteta! Et siis kuradima kylm on, eilehommikune 4 plusskraadi noudis juba eriettevalmistusi a la pikk pesu ja kindad/sallid/mytsid! Mina sellest fenomenist aru ei saa.... et koik need 41 aastat suutsin ma ellu jaada Eesti kliimas ja siin kylmun kangeks allapoole pluss 10 kraadi...... Ma arvan, et siinsed ilmajaamad peaksid oma termomeetreid kalibreerima :D

No ja meie pooltoa/poolouekoer osutus peale 15 aastat ouekoerana ikkagi taielikult toa- ja sylekoeraks..... Milline vaaritimoistmine.... :DDDDDDDDD

Kommentaarid