Pangas. Noor teller.

Alati kui vihmavarju koju unustad, siis sajab. Sel korral ikka kohe kallas mehiselt. Ja kui mina panka joudsin, siis olin ilusasti labimarg ja tuul ning vihm voolinud naturaalse looki mu juustesse ja nina otsast tilkus veel viimanegi vihmapiisk ning silmad olid nagu pandakarul......

Tere! Sooviksin teha rahvusvahelise ylekande.

Kuhu?

Eestisse!

Et siis kuhu???

Eesti noh....

KUHU?????

Eesti.

Mis maa see selline on ja huvitav misssugune raha seal kaibel on...???????

Euroopa Liit ja Euro

(kontsaklobin taharuumidesse tshekkima, et mida imelikku juttu see naine sealpool klaasi ajab.... ja vaata milline ta veel valja naeb.... )

Ok, ongi olemas selline riik.

Jah, mina ka teadsin.

Et siis tahate raha kanda we?

Jah.

...........................................................

Peale pikka klobistamist arvutis selgus, et tulgu ma homme tagasi, sest ma ei teadnud isiku tapset aadressi Eestis, ning nn. kasejuurest vasakule aadress ei toimiks.

Aga akki ma saaksin teha SMS teenuse, et siis interneti pangas ise rahvusvahelisi ylekandeid teha?

Aga kas teil telefon on?

On.

Numbrit teate.

Tean. Isegi peas onnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Ok, tore.

Aga kas teil arvuti on?

Onnnnnnnnnnnnn.

Kas selles internetti ka minna saab??????


SAAAAAAAAAB

Kas te olete kuulnud, et te peaksite teadma oma passwordi ja salasona?

JAHH

Nii et te siis teate neid????

TEATE, ISEGI KUI EESTI ON NII VAIKE MAA, ET TEIE SEDA EI TEA, EI TAHENDA SEE SEDA, ET SEAL ELAKSID IDIOODID. Ilusat paeva!



Ma olen taiesti veendunud, et see noor tydruk ohtul vottis oma arvuti valja, millega sai ka internetti ja ta isegi teadis, kuidas seda internetti kasutada ning kuidas otsingumootorisse kirjutada Eesti.... ning ma olen kindel, et tema suureks yllatuseks ei olegi Eestiga tegu lollide jaoks eraldatud territooriumiga, vaid vaikese ja edumeelse riigiga..................

Vat nii piiratud maailm.

Anthony ytles vaid, et tema oleks noudnud peale sellist etteastet kyll selle tytarlapse ylemusega kohtumist. Mina aga olen vana ja vajan rahu....... Ja ega sellele tydrukule mooda kylgi alla jookse, kui end natuke maailmaasjades harib ja silmaring kasvab ehk ka natuke suuremaks kui supitaldrik.

Kommentaarid

  1. Hah, normaalne ju:D *mõtleb, et ei tea, kas peaks end nüüd puudutatuna tundma ja läheb kerib oma muldpõrandaga hütis kerra* :D:D:D

    VastaKustuta

Postita kommentaar