Aussie barbeque


See oli 26. jaanuar, minu synnipaev ja yhtlasi Austraalia suurim rahvuspyha, nn. Austraalia Paev (vordne meie iseseisvuspaevaga). No ja et me sel hetkel olim nn. magedes nn. Alpi kylas, siis motlesime, et laheks oige valja sooma. Kogu valjasurnud kylas (pole ju hooaeg!) oli avatud yks koht, kutsuvate plinkivate tulukestega, kuhu me ka sisse astusime ja pidama jaime.
Minu jaoks oli see ELAMUS OMAETTE! Esiteks, .... mis seltskond! Kauboikaabudega ja ruuduliste pluusidega mehed, olled peos, istumas vaikides baarileti aares, silmad kinnitunud telekakraanile, kust tuli... yllatus yllatus.... kriket! Meie olime kui tulnukad teiselt planeedilt! Aga peremees oli aarmiselt familiaarne aussie ja sellest mominast, mis tema suust valja ajas, mina ei saanud aru midagi (Karina muide ka mitte!) Aga Anthony on ju syndinud aussie, nii et tema jaoks oli see lihtsalt tavaline aussie country english ja tema hammustas teemast labi, et tegu on nn. yritusega Austraalia paeva auks, ning yrituse krooniks on Aussie stiilis barbeque!!!!!! Me siis otsustasime jaada, kuna tegu oli kaks yhes ettevotmisega, synnipaev ja Aussie paev...lol. Peale pikka ootamist saabus siis hetk, kus..... ohtusook sai valmis.
Oh seda roooomu!
Olles kristalselt aus: parim soodav osa oli sel ohtul vein!
Ja sel ohtul ma adusin, kui hea on meie sook kodus ja tegelikult oleme me ikka molemad superhead kokad!
Ma ei tea, kui palju on sellel pildil naha, aga see nn. rahvusroog koosnes siis talleloigust, vorstikestest, seentest.... koik mustaks korvetatud.... ning nartsinud salatist ja hambaid valutama panevast magusast riisist rosinatega......... Mina andsin poolel teel alla, Anthony keeldus taiesti, ning Karina pistis kinni yhe vorsti!
Aga ma ei loe seda raisatud rahaks ega ajaks, kuna see oli kyynlaid vaart!!!!! Elamus missugune!

Kommentaarid