MINA saan koik mida MINA tahan


...... ei, mitte mina pole see MINA. Granpuss, va kass, on hoopis see ylbik!
See on uskumatu, millise enekindlusega ta ennast meie perre sisse soi! Nagu ma eelnevalt olen kirjutanud, see vottis 2 tundi panna Anthony kogu oma 42 aasta veendumustest taganema: ei mingit kassi voodis....
3.paeval peale Grandi saabumist, helistas mulle Anthony ja teatas: mul on Grandile KINGITUS! Nojaaaah..... et see oli siis alles algus...... See kingitus sellel paeval oli tapselt sama hall tekk.... et Grandil ikka soe ase alati kaeparast oleks....LOL!
Grampsi suurim volu on see, et ta on nii laisk! Kui koaalad magavad keskmiselt 18 tundi paevas, siis meie Gramps kindlasti yletab iga koaala. Ja siis muidugi magamise asendid.... kui inimene ka suudaks ennast vaanutada sellistesse mugavatesse asenditesse! Enamus aega magab Gramps meie voodil, oma hallil tekil..... ja tavaliselt on ta 1.5 m pikk ja/ voi 1 m lai.... nii et ega voodi tegemine, voodiriiete vahetamine ja magamine kaib koik ymber Grampsi ning nouab erioskusi. Ja kuna ta on niiiiiiiiiiii stoiline ja rahulik, siis voib teda muidugi ka vaanutada igasuguste meile meeldivatesse asenditesse. Karina oskab teda eriti hasti kringliks keerata ning Gramps ei reageeri yhegi silmapilgutusega selle peale.... magab norinal edasi!
Ja ta ikka norskab nagu vana mees! Vahel oositi mul on nagu stereo: Anthony paneb yhest torust bassi ja Gramps teisest torust baronetti....
Paevas korra tuleb kaslasele ikka elu ka sisse: kohe peale kakalkaimist tuleb sellest suurest pingelangusest kohe ka teistele elanikele majas teada anda suure madinaga jooksmisega risti ja poiki labi maja! Koik mis vahegi liigutatav on, koigub ja liigub!
Praeguseks on asi nii, et meie koogikalendris on hoolega ara margitud, KELLE kass Gramps millalgi on. No naiteks sel nadalal on ta nn. Karina kass, eelmisel nadalal Anthony kass. Nadalavahetusel siis oli mul au "omada" Grampsi. See, kelle oma kass on, see on rohkem kui au staatus.... sest ega sellega mingeid kohustusi ei kaasne. Koik kassi liivakastiga seonduv ning tyhjade kausikestega ning joogiveega sekeldamine, on nagunii minu rida :D!
Kui keegi meist vannituppa laheb, siis jatame alati vannitoa ukse natsa poikvele.... ja jaame ponevusega ootama, millal ukse vahele ilmub hall kapake.... ja lykkab ukse lahti. 9 juhul 10 kapake tuleb :). Ja siis ajad omi asju ning Gramps kah tavaliselt tegeleb tualetiga vannitoa vaibal..... voi jatkab poolelijaanud und. See vannitoa aktsioon on kassi ylendanud taielikuks IMEKASSIKS!
Endiselt ei ole me veel Grampsi ja koeri kokku viinud. Koerad teavad kyll, et kass on majas. Iga kord kui jalutama lahevad, lohistavad nad mu maja ette suure toa akna juurde, tshekkimaks, kas see kuradima kass on aknal voi ei! Alguses Gramps sisises koertele ja virutas kapaga ka paar korda vastu akent..... aga nyyd istub ta stoilise rahuga edasi. Koerad on aga jatkuvalt ohinas.... ja kui oleks nende valik, ..... oleks Gramps ammuilma seeditul kujul meie ouemurul.......
Aga me oleme ise niiiiii rahul oma leiuga! Ja nagu Anthony ytleb, nyyd on meil kodus kaks laisikut: tema ja kass..... ja see teeb juba arvestava tiimi! Enne oli tema ainus laisk, nyyd on juba joud koondunud ning tuuleveskiga (s.t. naisega!LOL!) lihtsam voidelda! ja lisaks need kaks laisikut yksteise kaisus on kah ju hingemattev vaatepilt!

Kommentaarid