Natuke teistmoodi reede ka

Kuna meil oli siiani kasutama yks pulmadeks saadud kinkekaart, siis nyyd keset depressiivset talve otsustasime selle ara kasutada ning minna "kaamose" vastu leevendust otsima kohalikku kuuma(mineraal)vee SPAsse. Ok, kohalik SPA tahendab seda, et 60 km sinna ja tagasi..... LOL!

Pakett oli siis selline, et naudi kymblust ja ohtusooki privaatSPA-s. Mis onneks tahendas seda, et tegu polnud peresid tais basseiniga ja kisaga ymberringi.... vaid suht vaikne ja privaatne olemine mingi 20 inimesega hajutatult eri basseinidesse. Atmosfaar oli ka suht odus: tahine taevas ja kohalikud puud ja sume valgus....... mmmmmmmmmmmmmm................. Aga minusugune tegelane kukkus ju kohe kaardistama, et mis monusid siis SPAs ka on..........no peaks ytlema, et igasugune Parnu Estonia ja Toila SPA annavad silmad ette 100 kordselt!!!!!!!!!!! Tegu oli ainult miski 4 erineva temperatuuriga veesilmaga, tynnisaun oli tyhi ja kuiv, ning SAUN...... oli koht kus ma KYLMETASIN........ me katsusime kyll temperatuuri juurde keerata, aga ... aga meie edasipyydlikkusel ja teadmisel, kuidas yks saun peaks olema, tulemusi polnud. Ja leili ei tohtinud visata ka niiehknii.... ja nii oli mul higi asemel kananahk ihul, kui laval istusin......LOL
Pikalt me seal pidama ei jaanud, mina leidsin endale oige koha koige kuumemas veeloigus ja ma pean mainima, et see oli ka koige vahem asutatud koht........ Mind vahiti kui pohjamaa friiki, kes keedab omal liha luudelt lahti........ LOL! Anthony kais vahepeal tshekkimas, kas ma ikka liigutan, voi olen juba kyps!!!!!!!
Ohtusoogi juures meeldis mulle see, et saime seda teha hommikumantleid kandes ja ei pidanud tegema mingit make up'i ja kandma rangelt ametlikku ohturiietust....... Olemine oli toeliselt relax. Ja olles aus, see kuum bassein ja umbes kuu aega ilma soogita..... tegi minu lambaprae suht konsumeeritavaks :) See oli selle ohtu koige parem osa, nagu Anthony mainins: ta nagi mind SOOMAS!!!!!!!!!! Ja ta nagi mind soomas LIHA!!!!!!!! Ma tundsin ise ka yle hulga aja, et sel korral ma vist jaan ellu ja elu voib olla isegi maitsev!!!!!!!!!

Aga peale ohtusooki olime me valkkiirelt tagasi oma veeprotseduuridel. Ja vaatasime taevast ja tahti ja arutasime, kui kummalised on ikkagi elud..... ja mis koik meie eludes juhtub ja kui olulised on pisikesed asjad ja kuidas nendest vaiksestest asjadest kasvab valja midagi natuke suuremat ja kuidas koik on omavahel seotud ning kuidas koik, mis oli, PIDI juhtuma, nii halb kui hea, et jouda tanasesse paeva....... ja kuidas koik tundub nii OIGE!

Ja oosel koju joudes todesin ma taaskord, et .... hea on olla KODUS!!!!!!!!! OMA kodus!

Kommentaarid