Granpuss esitleb kehavolusid!!!!!! Karina ka! LOL!!!!!!!!!!
Nadalaga oleme me koik sillas oma kassist. Milline TARK ja PUHAS ja INTELLIGENTNE! Ja minu natsa liialdatud vaide on muidugi, et lisaks emakeelele valdab ta ka grammatiliselt puhast eesti keelt....... nagu mu kaks kassi Eestiski!!!!!!!!!
Muuseas, ma naitasin laupaeval meie Mimile labi ukseaugu KASSI......... Ja see pilk mida ma nagin, tegi mulle selgeks, et niipea kassi ja koerte kohtumisohtut ei tule!!!!!!!!! Mimi varises ja vappus ja ulus pool paeva jargemooda. Emily yhines ka ulgumisega, aga tema vaeseke on siiani teadmatuses! Ma siis viisin koerad pikale jalutuskaigule ja valmistasin neile kuningliku eine ning mingil ajal pani kassi peitu ja esitlesin neile kodu, et nae, ......pole ju kassi?????????????? Aga ma arvan, et koerad siiski teavad ja ainuke naiivne olen siin mina, kes arvab, et neil orna aimugi pole!!!!!! Koeral ikkagi koera nina!!!!!!!!

Kommentaarid