Vaatenurk

Ma olen viimasel ajal tegelenud ühe oma sõbranna lohutamisega - no sellega, kes alustas lahutuse ja kolis magamistoast välja ning magab nüüd välivoodil oma abikaasa kodukontoris, mida ta jagab 13 erineva maoga (kes on küll kõik turvaliselt puurides) - ET SIIS 14 USSI NÜÜD KOOS lol Ma olen üritanud olla mõistev ja kuulanud ja lasknud tal rääkida. Põhjuseid peale 30 aastat on pikk rida, ent kõige olulisem on, et mees pole kogu selle aja jooksul talle kordagi öelnud et MA ARMASTAN SIND ( eesti mehega ju probleemi polevat - see andvat teada, kui midagi muutub ja lootma peab, et siis 40 aasta jooksul ehk midagi ei muutugi!!!) ja et ei vii teda välja õhtust sööma miljonivaatega restoranidesse..... (see eest käime siis ise kahekesi neid vaateid nautimas, tema kulistamas oma gini ja toonikut/rummi ja kokat ning mina alatise kaine autojuhina piirdun alkovaba Heinekeniga) Nii, vat ja siis saabun ma meie tütarlaste pärastlõunalt koju ning seedin. Tuleb välja, et minu elu on kui lill!!!!! Igal kord, kui mu abikaasa peale tööpäeva lõppu uksest sisse astub, on see minu jaoks miljonivaade. Igal hommikul, kui ma end voodist halli kassi alla mattunult tasakesi välja libistan, vaatan seda kassi ja see on minu jaoks miljonidollarine vaade. Kui ma hommikul seisan dushi all ja minu alatine vari Bubu, lamab poolenisti ka dushi all ja ootab mind - kohe mitme miljonine vaade Kui Esmeralda rahmeldab oma rahmeldamisi, milleks oled sa alati valmis ja samas mitte kunagi, kuna alati tuleb ta mingite uute pahandustega lagedale - absoluutselt ei kaeba, vaid koristad selle miljonidollarise vaate ära naerust piss püksis.
Kui Prints kolib su rinna peale magama ning siis avad oma silmad ja sulle vaatavad vastu 1 cm kauguselt meekollased silmad, siis on need miljonisilmad, uskuge mind, isegi kui sellega kaasneb pikk küün, mis sulle põske kinni kiilutakse, kui sa pole piisavalt nobe kassi sügamaks..... Miljonivaatena võib täiesti vabalt võtta, kui Karina on laupäeva hommikul katnud meile hommikusöögi laua ning valmistanud meile munad ja peekoni kõige muude lisanditega. Ja kui keset kõige hullemat tormi ja padu, otsides läbipääsu meie eeslinna üleujutatud tänavate ja leiad kodu kuivana seismas selle imeväikese kõrgendiku otsas, siis tunned end kindlalt ja turvaliselt lotovõitjana. Miljonivaade vaatab mulle vastu meie renoveeritud vannitoas ja köögis. Mitte et see oleks mingi sisekujunduse tipp, vaid selle hind - see läks pea-aegu et maksma mu abikaasa elu, ent valmis ta on saanud - vaid väikesed pisiasjad veel lõpetada köögis (aga ma ei taha Antoniot sundida, sest ma pigem vajan teda elusana ning mitte stressist tapetuna) Ja täna hommikul, peale eilset kortisooni süsti mu puusa, on mul lisaks kõigele sellele ülalpool miljonidollarise vaadetele veel lisaks ka MILJONIDOLLARI TUNNE ilma valuta!!! Ja nüüd siis miljonidollarine küsimus: millal minu abikaasa mulle viimati teatas, et ta mind armastab? ...täna hommikul, kui talle klaasi aplesini mahla ja peavalu tableti voodisse viisin. Vat!

Kommentaarid